මේ යන්නේ ඉතිම් Science week වල අවසාන දවස් ටික ..... අද අපි stadium එකට ආවේ Batminton play කරන නිසා.... අපෙ නද්දත් ඉන්නවා ....
අපේ මුලු ෆස්ට් ඉයර් එකම ප්ලේ කරන අය ඇරෙන්න ඉන්දලා තිබ්බේ බැට්මින්ටන් කෝට් එක ගාව ස්ටේඩියම් එකේ බිම.... මං නද්දව දිරිමත් කරන්න ඉතිම් පොඩ්ඩක් නද්දා ගාවට වෙලා හිටියා...
“ අඩෝ ෆෝත් ඉයර් උන් ගහනවා නේ සුපිරියට....”
නද්දා කිව්වේ ඈත ප්රැක්ටිස් වෙන සුදුම සුදු අයියා දිහා බලාගෙන....
උඹ භය වෙන්න එපා බන්... උඹ ස්කෝලේ කාලේ චැම්පියනුත් අරන් ඉන්න එකානේ... උඹ දිනයි....
“ බලමුකෝ ඉතින්...”
“ උඹ දිනනවා මමනේ කියන්නේ.... ඒක නෙමේ සින්නෝ ටික ඇවිත් කෑ ගහන්න කලින් මං අපේ උන් ඉන්න තැනට යනවා....”
“ අනේ උඹ යද්දි නෙතිරු අයියට එන්න කියන්වද? මේක පටන් ගන්න යන්නේ කියලා...”
නද්දා වගේම නෙතිරු අයියත් බැට්මින්ටන් තමා ප්ලේ කරන්නේ... බලන්න ඉතිම් ඒ ආදරේ..... දෙන්නා එතනත් ගැලපෙනවා.....
මං ස්ටේඩියම් එකේ කෙළවරට යද්දී දිනුග අයියා... නෙතිරු අයියා... මෙනුල අයියා වගේම තව අයියලා තුන් හතර දෙනෙක් ඇවිත් හිටියා... දැනි ඉතිම් කියපන්කෝ ගිහින් පණිවිඩේ..... අනිත් අයියලා ඉන්න නිසා කැෂුවලි කතා කරන්නත් බෑ... ඒ අස්සේ මට බැට්මින්ටන් වලට කියන සිංහල නම මතක් වෙන්නෙත් නෑ....
ඇත්තටම කිව්වොත් අපිට සිංහලෙන් කතා කරන්න තහනම්... අපි ඉංග්රීසියෙන් තමා ඉගෙන ගන්නේ ඒ උනාට ඉංග්රීසි කතා කරන්න තහනම්
.. පකේ රැග් තමා ඉතිම් මේවත්... ලෙක්චර්ස් වල්දි පුලුවන් සීනියර්ස්ලා ඉස්සරහා බෑ...
YOU ARE READING
නුඹ සිඹින්නේ මගෙ සිත විතරද?
Romanceදුක සිතෙන්නේ අපටම පමණද තව සුසුම් වල උණුසුම මොකටද මට තියෙන්නෙ තනිකම තනියට ඔබ සිඹින්නෙ මගෙ සිත විතරද සසින් චාරුක