Глава 20

864 91 8
                                    

Прибрах се вкъщи и седнах на лаптопа си . Рових се в интернет няколко минути докато не чух позвъняване. Трябваше да е Джема и се забързах да отворя . Липсваше ми цял ден . Точно тя ми трябва сега .

- Джеем ! - прегърнах я силно

- Здравей Хари ! Как си ?

- Добре съм влизай .

Седнах на масата в кухнята докато тя разтребваше покупките .

-Как мина деня ти ? - попита ме

- Оу .. ъм мина добре .

- Не ми звучиш убедително .

- Не всичко е наред наистина . Просто .. - не знаех как точно да продължа .

- Нещо с Луи е , нали ? Какво е направил ?

- Нищо не е направил . Там е проблема . Цял ден и дума не ми обели , вчера не ми писа цял ден . Отбягва ме и не знам защо . Извиних му се , но той каза , че няма нужда защото не съм виновен за нищо . Но по тона му разбрах , че просто се опитва да ме разкара .

Ставаше ми много тъжно докато говорех за него .

- Хари , предупредих те .

- Да знам , аз просто ..

На вратата отново се звънна. Отидох да отворя на майка си .

Но не беше тя .

-Л-луи какво те води ..

Преди да успея да си довърша изречението той хвана лицето ми ии .. ме целуна с всичката си страст .

Стоях абсолютно скован не знаех изобщо какво да правя . Целуваше ме толкова страстно сякаш винаги е искал да го направи , но не е можел . След дългата целувка най- накрая отдели устните си от моите .

- Какво забога става тук ?! чух гласа на Джема

Като се обърнах я видях да стои вкаменена на няколко метра от нас

Какво забога наистина се случи току що ?!

- Л-л-луи ти какво ..

- Шшш - той постави показалеца си върху вкаменените ми устни - Не говори .

-Н-но .. - целия треперех

- Мога да ти отвърна Хари . Мога да отвърна на чувствата ти . За Бога , мога ...

Little Black DreamWhere stories live. Discover now