Глава 60

603 64 23
                                    

Колкото повече наближавахме , толкова повече ми се искаше да се върна . Или да повърна .

Защо не и двете ?

Таксито спря пред средно голяма къща . Мина ми през акъла да кажа на шофьора да ме върне , но игнорирах тази мисъл , платих и слязох .

Беше тъмно навън . Часът минаваше 9 . Отне ми повече време да дойда , отколкото си мислех .

Звъннах на звънеца . Странно . Не се чуваше кой знае колко силна музика . Звъннах още веднъж и Раян ми отвори .

- Хари ! - зарадва се да ме види . - Толкова се радвам , че дойде . Влизай .

Кой , за Бога , се радва да ме види ? Освен може би Луи . Не виждам смисъл .

- Честит рожден ден ! - поздравих го и му подадох плика с подаръка си .

- Нямаше нужда , благодаря ти . - каза , след като видя какво има в плика . - Насам . - поведе ме през един малък коридор , до една голяма стая , в която бяха всички .

Тук изобщо не беше каквото очаквах .

Очаквах ужасно силна музика , адски много хора , замъглена светлина .

Всъщност си беше много нормално .

Имаше доста малко хора , предполагам не всички са дошли . Тези които бяха тук , бяха насядали по огромния диван , някои бяха на фотьойлите.

Имаше два фотьойла и таборетки , които все още бяха незаети .

Стаята представляваше смесица от кухня и хол и също беше огромна . Има система за домашно кино с голяма плазма , залепена за стената , а срещу нея бяха дивана и фотьойлите . Пред дивана имаше ниска маса , на която имаше пластмасови чинии и чаши , пълни с течност .

Залепена за другата стена , перпендикулярно на дивана и домашното кино , беше голяма шведска маса с какво ли не . Имаше всякакви храни и напитки. Странното е , че не видях алкохол , а само безалкохолни и сокове . Сигурно ще изкарат алкохола по-късно вечерта.

- Хари , ела да те запозная с останалите . - Раян ме подхвана да ме запознава .

Оф , как го мразя това ...

- Хей , хора , това е Хари - извика на всички , а на мен ми се искаше да потъна.

Little Black DreamWhere stories live. Discover now