Гледна точка на Луи
Понеделник . Поредния скучен ден . Станах рано . Закусих . Оправих се набързо и тръгнах към училище . Като излязах Хари го нямаше още . Седнах на един ръб да го изчакам . Бях излязъл малко по-рано .
Чаках доста време . Ще закъснеем ако не побърза . Обадих му се .
- Хей , Хари . Къде си ? Чакам те.
- Луи ти ли си ? - звучеше сякаш току-що се е събудил. Беше и леко прегракнал .
- Да аз съм . Да не би да си болен ?
- Мхмм - измърмори безсилно
- Значи да не те чакам , няма да идваш ?
- Извинявай Луи трябваше да те предупредя . Съжелявам , че си ме чакал напразно .
- Няма никакъв проблем. Да се оправяш .
Той измърмори нещо , което не разбрах затова просто му казах , че ще го оставям и затворих .
Целия ден мина някак скучно без него . Не че попринцип не е скучно . След часовете не ми се прибираше и се чудех какво да правя .
- Ей Найл , хайде да правим нещо след училище . Ако се прибера ще трябва да уча.
- Иска ми се , но не мога . Баща ми се прибра от много дълга командировка , искам да прекарам време с него .
Бащата на Найл го нямаше почти постоянно . Вкъщи си е най-много 3 месеца годишно . Така е откакто Найл е бил на 4 . Въпреки , че е израснал почти без него , те имат силна връзка .
- Добре , тогава . Приятно прекарване .
Чудех се какво да правя . Ами ако отида да видя Хари ? Може да му занеса нещо и да му правя компания известно време . Вероятно му е доста скучно . Или пък би било някак неловко ? Както и да е отивам .
- О , Луи ! Здравей , не те очаквах - усмихна ми се Джема .
Беше гримирана и облечена добре . Вероятно ще излиза .
- Съжелявам , че се натрапвам , но искам да видя Хари , ако е удобно . - директно казах
- Сигурна съм , че и той би искал , но е много болен . Сега вероятно спи .
- Да знам , че е болен , за това идвам при него . Нося му някои неща - посочих торбата , която държах .
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...