- Луи ?! Какво те води насам ? - Джема се изненада да ме види .
- Идвам да видя Хари . Той тук ли е ?
- Да , но ..
- Но какво ?
- Моля те , внимавай какво ще му кажеш . Той .. не е много добре .
- Болен ли е , какво му има ? Звучеше зле по телефона , за това дойдох .
Тя само въздиша .
- Говори с него , но бъди много внимателен .
Става нещо . Не знам какво , но трябва да разбера .
Отидох и почуках на вратата на стаята му .
- Влез . - чу се съвсем тих гласец .
Влязох в стаята . Хари беше легнал на леглото с гръб към мен .
- Джем , ще ми донесеш ли чаша вода ? - каза , без да се обръща .
- Хари , аз съм .
Когато чу гласът ми , рязко се обърна и застана в седнало положение .
- Луи какво търсиш тук ?! - каза докато бършеше очите си .
Това сълзи ли са ?
- Плакал ли си ? - попитах го загрижено и отидох близо до него .
- Казвай , търсиш ли нещо ? - подсмъркна и отново разтри очите си .
Лицето му беше много зачервено , а очите му доста подпухнали . Сто процента е плакал. И то много .
Сърцето ме заболя . Той беше седнал на ръба на леглото , краката му опираха земята . Гледаше надолу и не искаше да ме погледне .
Аз ли направих нещо ?!
Застанах почти на колене до неговите крака , за да мога да видя лицето му. Опитах се да хвана ръката му , но се отдръпна рязко щом я докоснах .
- Хари , какво има , кажи ми ..
- Нищо няма . Остави ме на мира , казах ти , че не мога да говоря . - тона му загрубя .
- Добре , не съм дошъл да говорим , просто исках да те видя , не звучеше добре по телефона .
- Сторило ти се е ..
Седнах плътно до него и поставих ръка на кръста му . Не ме интересува какво ми казва , трябва да усети , че съм до него , каквото и да става .
Гледна точка на Хари
Как има наглоста да нахлува така в стаята ми и да се прави на загрижен и обичлив ? Не му ли тежи на съвеста , че се гаври така с мен ? Не вижда ли как ме мачка това ?
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...