- Какво ?! Как така няма вариант ? Направете нещо ! - Луи се караше на някого по телефона .
Събудих се от гласа му , но все още бях полузаспал . Не помръднах , за да не прекъсна разговора му .
- Госпожо , умолявам ви , много е важно .
Завъртях се към него и видях , че е прав и обикаля из стаята нервно и ръка на кръста , само по шорти . Предполагам се е къпал . Жената очевидно му каза нещо , което не иска да чува , защото въздиша затвори очи и се хвана за главата .
- Добре , благодаря ви все пак . - затвори телефона и го тръшна на леглото , като продължи да се разхожда нервно .
- Какво става ? - нямаше как да не попитам.
- Не могат да ни преместят в едно училище . Звънях на учители и на директори . Издирвах номерата им цяла сутрин . Пробвах с нашия директор и с тези на гимназиите , в които ще сме . Всички казват , че ще се отвори прекалено много работа по преместването и никой не иска да се заеме - ядосваше се - Казват , че не си струва за две-три седмици .
- Никакъв ли начин няма ? - попитах съвсем тихо , знаейки отговора .
- Освен да отида на място , но ще ми кажат същото нещо . Много съжелявам , Хари . Ще е само две-три седмици .
- Няма проблем . Не се тревожи за това .
- Сигурен ли си , че всичко е наред ?
- Абсолютно. Самия факт , че си отделил толкова от времето си ме прави много щастлив . Не беше необходимо , наистина го оценявам .
- Разбира се , че е необходимо - най-накрая седна на леглото .
- Осъзнах колко е глупаво . Нищо няма да ми стане за няколко седмици . Не го мисли повече .
- Знам колко е важно за теб , но нищо не мога да направя .
- Наистина съм добре . Кога започва ?
- 7 януари .
- До тогава в почивка ли сме ?
- Явно да . Нищо не са казвали .
- Имаш ли представа колко много материал изпускаме , а не правим нищо по въпроса ?
- Ще се оправим все някак .
- Това са поне по 7 урока на предмет , за сега . Предстои да изпуснем още . Има цяла учебна седмица до коледната ваканция . Никога няма да ги наваксаме.
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...