Постоянно ми звъни . Правя се , че не си чувам телефона , но това момиче не се отказва . Сякаш още повече се е привързала към мен . Сигурно защото съм и липсвал .
Жал ми е за нея . Толкова ми е отдадена , личи се , че чувствата й са силни . Не мога просто да и кажа , че късаме , ще я съсипя , тя не заслужава това . Винаги е била страхотна приятелка , съобразявала се е с мен за всичко . Не е честно спрямо нея .
Лежах и си мислех какво да направя . Трябва да го измисля до утре , защото колкото повече отлагам толкова по-дълбоко ще нагазвам в калта .
Мисля си , дали ако се държа отдръпнато дълго време няма да усети , че вече нямам чувства и да ме зареже сама . Или да започна да съм груб ...? Пак няма да е честно . Не ми е направила нищо , за да съм груб .
Господи , що за ситуация ? Искам да потъна . Просто да изчезна . Трябваше да я зарежа още като признах на Хари за чувствата си към него . Помня онази вечер , когато нахлух в дома му и го целунах без да ме интересува кой ни гледа или въобще каквото и да било . Само той ми беше в съзнанието , няколко дни преди това . Държах се отдръпнато от него , за да разбера дали наистина имам чувства . Оказа се , че имам , при това много по-силни отколкото предполагах . Та той е такова съкровище . Преди да се съберем беше толкова смачкан . Всеки един удар , който живота му е поднасял се виждаше толкова ясно . В очите му виждах колко е потъпкан и как се е примирил със съдбата си никога да не е щастлив . Всеки има нужда да е щастлив и обичан . Най-вече Хари . Колкото и да се правеше , че не иска компанията ми и че не ме понася , бях сигурен , че точно от това има нужда . За това и останах до него , без да се откажа , въпреки всичките пъти , в които ме е отхвърлял . Сега , след като съм спечелил доверието му , чувствам като мой дълг да го пазя като очите си и да не го предавам за нищо на света . А аз какво правя ? Още не съм скъсал с бившата си приятелка и дори се целунахме .... Това ли заслужава той ? Той е толкова чист .. сърцето му е толкова чисто .. Намеренията му са чисти , не мисли зло на никого . И как му се отплащам .. ?
Отплесвам се . Трябва да намеря начин да разкарам Елинор от живота си . Ще бъда честен . Не искам да го правя , но ще ми се наложи да й го кажа в очите . Късаме . Точка. Трябва да съм силен и да не се поддам . Даже ще го направя още днес . Ще отида до училище , ще я изчакам да излезе и ще го направя .
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...