Глава 48

685 67 5
                                    

Дами , пригответе си кърпичките , ще бъде мокро ... 😏😄

Луи изобщо не губи време . Директно ми се нахвърли . Захвана здраво врата ми и ме остави без въздух . Устните ни бяха като вълни , разбиващи се в скала . Започна и да опипва навсякъде по тялото ми

- Май много съм ти липсвал , а ?

- Разбира се , че много ми липсва , не мога без теб , знаеш го .

Можех само да се усмихна . Истинска усмивка .

Поуспокоихме се малко и се проснахме на леглото .

- Хари , искам да ти кажа нещо , но не откачай .

- Можеш да ми кажеш всичко .

- Изобщо не е сигурно , но има малка вероятност да се случи , за това искам да ти го кажа от рано , за да не е голям шок ако се наложи да го направим . - тона му изведнъж стана доста сериозен , започнах да се панирам .

- Баба ми е много болна . До сега дядо ми се грижеше за нея , но той почина преди 2 дни . Сега е съвсем сама . Живее в Дъблин и понеже е на легло няма как да дойде до тук . Някой трябва да се грижи за нея . В момента и се полага помощник , който държавата поема финансово , но е временно . Мама няма братя и сестри , които да могат да й помогнат . Ние сме единствения вариант .

- Какво означава това ? Местите се там ? - бях изтръпнал целия .

- Не е сигурно още . Мама и Лоти трябва да отидат , но аз имам 18 и мога да намеря начин да остана , но това не включва възможноста да замина и да съм до тях .

Изведнъж ми стана ужасно тъжно . Не мога да си представя да го няма .

- Кога ще разбереш дали ще останете ? И от какво зависи ?

- До края на седмицата ще разбера. Зависи от това , че нямам настойник . Трябва да има някой възрастен , който да отговаря за мен , въпреки , че имам 18 .

Задължително трябва да намери вариант . Не мога да го оставя да замине .

- Остани вкъщи . Майка ми ще ти бъде настойник . - най-накрая ми хрумна .

- Какво ? Да остана да живея тук ?

- Да , защо не ?

- Не е необходимо , ще си живея в нашия си апартамент , но майка ти може ли да ми е настойник ?

Little Black DreamWhere stories live. Discover now