Глава 59

582 65 19
                                    

Ето го и денят .

Събудих се ужасно рано . Още нямаше дори 7:00 . Но не можех да заспя отново. Погледнах телефона си . Луи не ми е звънял . Сигурно е забравил или не иска да ме буди . Имах само едно съобщение от Раян с адреса на вилата му .

Повъргалях се още малко в леглото и отидох в кухнята да ям нещо .

Майка ми беше там и си приготвяше закуска .

- Добро утро , миличък . - поздрави ме

- Добро утро. - отвърнах и и отворих хладилника , да видя какво има за ядене .

- Искаш ли яйца ?

- Не . Ще си направя сандвич - осведомих я и се заех с него .

Трябва да и кажа за рождения ден . Умирам от желание . Сега ще започне да ме разпитва кой е Раян , а е прекалено рано и изобщо не ми се обяснява .

- Тази вечер съм на рожден ден . - казах докато си мажех филията .

- Така ли ? На кого ?

- Един от новите ми съученици . Раян .

Тя спря каквото прави и се обърна към мен .

- Намерил си си приятел в новото училище и той те е поканил на рождения си ден ? - изглеждаше ужасно изненадана .

- Да . - потвърдих без да я поглеждам .

- Наистина ? - защо и е толкова трудно да повярва .

Защо ли ..

- Да , наистина . От 9 часа е и ще е с преспиване , но може и да не остана за спането .

Другите деца обикновено искат разрешение доста по-рано и се молят на майките си с дни , докато най-накрая не се съгласят да ги пуснат .. и то до определен час .

Не и аз .

Майка ми би се съгласила на всичко , което я помоля , само за да ми се хареса и да спечели любовта ми . Не че е възможно , но имам някои привилегии от това .

Не е като изобщо да не обичам майка си . Въпреки ужасните неща в миналото , по настояще се държи добре и не ми създава проблеми . За това съм благодарен.  Можеше да е много по-зле . Но не сме в добри отношения и нямам намерение да променям това ..

Или пък ..

Не . Тя не заслужава . Нека и е като наказание .

- Какво ще подариш ? - попита ме след като се върна към това , което правеше .

- Не го познавам достатъчно добре , за това просто ще му дам пари , да си купи каквото реши . Може да ги сложа в плик и да напиша картичка примерно .

Little Black DreamWhere stories live. Discover now