На нито един от нас не му се работеше.
- Знаеш ли? Всъщност последното нещо което ми се прави в момента е тази презентация. - каза ми Луи и се засмя леко.
- Да и на мен също.
Настъпиха няколко секунди неловка тишина и аз реших да я наруша пръв.
- Какво правят приятелите обикновено ?
Що за глупав въпрос ? Звучах толкова жалко.
- Ами не знам. Например си споделят тайни, разхождат се заедно, подкрепят се, помагат си.
- Никога не съм правил такива неща - погледнах в земята.
- Абсолютно никога?
- Всъщност имаше едно момче Далас, когато бях по-малък.
Разказах му за него .
- Ето затова се притеснявам да ти се доверя. - казах и си вдишах дълбоко.
Той ме погледна загрижено, доближи се до мен и ме прегърна. Не знаех какво да си мисля за това.
- Аз не съм такъв. Няма да те използвам за нищо. Пет години съм бил с теб в съня си. Не си случайно момче. Не си като всеки друг ученик в гимназията. Ти си специален за мен. Не искам да имаш такива притеснения - каза той и най - накрая спря да се ме прегръща и ме погледна в очите.
- Все пак ще съм готов по всяко време да се изгавриш с мен . - признах му
- За такъв ли ме мислиш ?
Не, разбира се. Той беше далеч от това, поне от впечатленията ми до сега.
- Не ... не ме разбирай по грешно. Просто искам да знаеш, че цялото това нещо със съня все още ми се струва нелепо и въпреки че за момента вярвам все още имам съмнения. Познавам те от седмица, не знам нищо за теб. Не знам какъв си. Виж, вярвам ти, но от къде да съм сигурен, че не ми въртиш някой номер ? От къде да съм сигурен, че не си се хванал на бас с някой, да ме изпързаляш някакси и да ме унижиш?
- Прав си. Не можеш да си сигурен. - той въздиша
- Ето, виждаш ли?
Няколко секунди тишина .
- Позволи ми да ти докажа . Кълна се , нищо не замислям , не съм се хващал на бас с никой и това със съня наистина е вярно. Ако не вярваш, че съм бил в кома питай майка ми.
-Тя знае ли за съня ти?
- Знае , че сънувам едно и също всяка нощ , но не знае точно какво и че ти си момчето.
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...