( Моля , ако не ви понасят подобни сексуални сцени , прескочете първата част от главата )
Прекъснах целувката за миг , за да
отстраня горнището му . Кожата му беше топла . Оставях малки целувки по цялото му тяло . Слизах все по-надолу . Събух и черната му долница . Остана само по боксерки. Реших да не ги събувам още . Върнах се на устните му . Исках да го накарам да се отпусне възможно най-много . Аз също свалих моите дрехи.Върнахме се в първоначалното си положение - легнали един срещу друг на леглото .
- Ще ни трябва лубрикант или някакво олио . Ще взема от кухнята . - казах и станах
- Добре - отговори ми , а аз след минута се върнах с малка чашка олио.
Поставих я на нощното шкафче и легнах отново .
- Трябва да събуеш боксерките си . - казах му .
- Да се завием .
Знаех , че все още е несигурен и не иска да се показва , за това изпълних молбата му и ни завих .
- Може ли и да загасиш лампата ? Остави само нощната .
Изпълних всичко , което каза , за да се почувства максимално комфортно .
Придърпах единия му крак върху мен , докато все още бяхме лице в лице , така , че да стигам задния му вход с ръка . Намазах средния си пръст с олио и като за начало започнах да правя кръгови движения с пръста си върху ануса му .
Той беше затворил очи и дишаше накъсано .
- Сега ще вкарам пръст - предупредих го , а той кимна и ме хвана здраво.
Вкарах бавно пръста си и го задържах няколко секунди преди да го изкарам и да го вкарам отново .
Наблюдавах лицето му и изучавах всяка реакция . Не искам да му причинявам непоносима болка .
- Как си ? - попитах го докато все още движех пръста си - Добре ли си ?
Очевидно не беше в състояние да ми отговори , затова просто кимна .
Добавих и още един пръст . Хватката му се затегна . Дишаше дълбоко .
Продължихме така няколко десетина минути . Не бях сигурен дали вече не се е отказал .
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...