Глава 12

958 92 10
                                    

- Къде искаш да отидем  ?  - Луи ме попита,  когато излязохме навън.

- Тук съм от по-малко и от седмица. Не познавам града.

- Искаш ли кино или театър  ? Или да се разхождаме в парка и да си говорим? Може да отидем и на панаира.

Не бях голям фен на киното . На театъра още по-малко. Да се разхождам с него и да си говорим ми звучеше някак плашешто.  Панаира беше най-малко зле.

- Да отидем на панаира .

- Добре тогава. Ще отидем с колата ми. Не е много близко.

Пътувахме ,  когато телефона му звънна. Луи погледна екрана на айфона си и вдигна с усмивка.

- Хей ... Добре съм, ти как си  ?  ... С удоволствие,  но съм зает в момента. Навън съм с Хари ... Новия ми съученик  ...Да ...Ще ти се обадя после ... Чао.

- Кой беше?  - попитах го.

- Елинор. Искаше да се видим .

- Гаджето ти ли  ?

Той кимна.

- Защо и отказа  ?

- Защото сега съм с теб.  - каза очевидното.

- Трябваше да отидеш с нея. Аз можех да се прибера и да излезем друг път.

Не знам защо го казах . Не исках да се прибирам. Но ми беше много неудобно .

- Хари, престани да се притесняваш. Не може вечно да съм с едни и същи хора. Сега искам да прекарам време с теб. Затова и го правя.

Това беше много мило. Не казахме нищо повече .

Най-накрая стигнахме. Можех да видя цветните шатри от там, където паркирахме.

Тръгнахме по една пътечка,  водеща до атракционите. Имаше разни игри и въртележки.

- Хей, искаш ли да играем на това  ? - каза ми Луи и ме задърпа на някъде.

Целта на играта, която искаше да играем,  беше да събориш всички кенчета с малка топка.

- Да,  защо не .  - съгласих се и взех една топка от голямата купа . Луи направи същото.

Луи успя да събори всички кенчета от първия път и спечели плюшена играчка.

- Ето. - бях изненадан когато ми я подаде с усмивка.

- Защо ми я даваш? - попитах объркано

- Подарявам ти я. За спомен от този ден.

Little Black DreamWhere stories live. Discover now