Глава 56

669 74 9
                                    

Гледна точка на Хари

Прибрах се с ужасно главоболие . Нямах никаква предства какво съм правил снощи , нито пък как съм се озовал при този предател . Последния ми спомен е , че отидох при Рой и останалите . Помня и че ми предложиха наркотик . Чакай , ами ако са ми сложили нещо в бирата и са ме дрогирали , така че да не помня нищо . Дали са ме ограбили ?! Проверих си нещата . Всичко си беше на място , освен една двайсетачка . Но имам някакъв блед спомен , че им я дадох за алкохола . Всъщност аз съм си виновен , че пих толкова , айде да не обвинявам другите .
Лежах с телефона си дълго време , въпреки , че умирах за сън .

Чакай !

Аз не съм ли на училище ?!

Паникьосах се и скочих да видя колко е часа .

Прекрасно просто . 9:15 е.  Вече пропускам третия си час . Не мога просто така да отсъствам , без да съм предупредил.  Не и в това училище. Ама че тъпотия . Сам съм си виновен . Що за мизерен боклук съм ?!

Така или иначе нямаше какво да правя вече , затова просто си легнах да спя , след като се изкъпах .

Е .. поне за половин час .

-Хари !

Джема нахлу в стаята ми по най-яростния начин .

- Хари , къде беше , защо не ми звънна , щях да откача ! - хвърли се върху мен да ме прегръща .

- Телефона ми беше на без звук , извинявай.

Всъщност нямам идея дали е било така , просто беше първото нещо , което ми хрумна .

- Мислех , че си отишъл на училище , точно щях да ти се обаждам . Всъщност защо не си ?

- Ами .. Адски много ме боли главата .

- Добре , ще кажа на мама да звънне в училището . Между другото и се обади , че си добре , защото и тя много се притесни .

- Какво толкова , просто излязох .

- Не може да излизаш без да казваш на никой .

- Добре , съжелявам . Няма да се повтори

- Какво ти каза Луи ? - попита ме предпазливо

- Какво да ми каже ?

- Не знам , каза че иска да говорите .

Little Black DreamWhere stories live. Discover now