Бях забравил да навия алармата си за сутринта, затова бях благодарен, че мама мина да ме провери дали съм станал. Измих се и облякох първатa тениска, която видях в гардероба - бяла с черен надпис "i woke up like this" . Обух дънките си и обувките марка Vans . Приготвих чантата си и излязох от вкъщи точно в 7 . Хари точно излизаше от входа, когато стигнах до сградата му.
- Добро утро ! - поздрави ме той с усмивка.
- Добро да е.
- Когато си сънен си много сладък.
Добре, това беше малко странно. Забелязах как му стана неудобно, че го е казал и забучи погледа в земята, вероятно псувайки наум.
- Благодаря !
Вървяхме мълчаливо. Наближавахме училище .
- Защо тръгваш толкова рано ? Има около 30 минути до първия час . - попитах го .
- Честно казано, не знам. Навик ми е. Обикновено закусвам и пия чай в закусвалнята.
- Аз също сядам там понякога. Как не сме се засичали?
- Предполагам, че идваш по -късно от мен.
Влязохме в закусвалнята . Взехме си закуска , той чай, а аз кафе и седнахме ма една от масите.
- Не си ли малко малък за кафе ? - попита ме Хари, докато отхапваше от храната си.
- Малък ли? На 17 съм.
- Не е полезно.
Все едно слушах мама.
- Както и да е. Готова ли е презентацията?
- Дап. Може да я предадем днес.
- Съжеляваш ли, че я направи с мен?
Моментално съжалих, че попитах.
- Не ... разбира се, че не. По-добре с теб, отколкото с Мелани. Тя ме плаши .
- Вида и е малко стряскащ , но е много мила.
Мелани имаше червена коса и половината и глава беше обръсната . Винаги носи черни дрехи и тонове черен молив. Има пиърсинг на веждата. Не съм сигурен, но мисля, че е лесбийка.
- Не знам дали е мила , но определено е доста стряскаща . Най- вероятно щях аз да направя цялата презентация и да я оставя да намаже.
- Но видя, че работенето в екип не е толкова лошо, нали ?
- Ти си изключение, но не се възгордявай.
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...