Боледувах до края на седмицата . Луи ми се обаждаше от време на време да ме провери , но вече му беше крайно неудобно да идва у нас . Естествено поговорихме за случката и той отрече да има някакъв проблем , но винаги намираше начин да ми откаже да дойде - от "трябва да уча" до "боли ме главата" . Разбирах го и аз щях да съм безкрайно засрамен от неговото семейство ако се беше случило у тях . В последствие разбрах , че се е разболял в събота . Не че не го очаквах , но минаха 5-6 дни откакто бяхме заедно . Очаквах да стане по-скоро .
Както и да е отново е понеделник и аз трабва да се върна в училище . Без да съм наваксал и един урок . Станах в обичайния час и се приготвих . Закусих вкъщи , за да имам повече време преди първия час . Току виж съм понаучил нещо . Или поне да разбера от някого кои уроци сме взели . Не че имам достатъчно смелост да отида при някой съученик и да го попитам . Вероятно повечето , които са били там , си нямат представа . Но имаше едно-две умни момичета , които всички надути кифли подмятаха . Те далеч не са надути и биха говорили с мен .Когато стигнах в училище , за мой късмет едно от тези момичета - Алис стоеше на една от пейките в двора . Не че много исках , но се насилих и отидох при нея . Тя четеше някаква книга .
- Ъмм .. Здравей , Алис - опитах се да звуча непринудено , но прозвуча някак на сила .
Тя вдигна поглед и щом видя , че съм аз , моментално затвори книгата и махна очилата , които си слагаше само докато чете .
Попринцип е без очила , затова предполагам , че тези са и за четене .
- О , Хари ! Какво те води тук ?- тя пооправи червеникавата си коса
Защо изглежда толкова шокирана , няма да я изям ?
- Амиии аз .. нямаше ме цяла седмица , ще можеш ли да ми дадеш домашните ?
- Да , разбира се . Седни . - тя направи място на пейката и се зарови в чантата си .
Алис не беше лошо момиче , но не изглеждаше да има много приятели . Има си дружки , но съм виждал надуфките да и се подиграват . Тя имаше сини очи , дълга червеникава коса , обличаше се като всяко нормално момиче и никога не носеше грим . Въпреки това изглеждаше много по-добре от някои "популярни" момичета .
Не разбирам шибаната йерархия в шибаното училище . Няма ли как всички да са равни ?
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...