Беше ми много тъпо през целия ден . Колкото и да исках , не можех да избия тази Тейлър от главата си . Чувството да си склонен да повярваш на някаква непозната е ужасно . Дали е приятелка на Елинор ? Или на Луи ? Как да разбера повече за нея , без да се налага да разговаряме ?
Алис .
Точно така , Алис . В голямото реших да поговоря с нея . Проблема беше , че не видях накъде отива и нямах представа къде да я търся . Реших да пробвам с библиотеката . За мое щастие преди да вляза , тя излезе от библиотеката и отново можех да забележа как се шокира като ме видя .Това момиче изобщо не може да крие емоциите си .
Трябваше да съм максимално бърз и ясен , да изкопча информацията , която ми трябва и да не се налага да общувам повече с нея .
- Алис , имам няколко въпроса . - директно започнах
- Нещо по уроците ли ? С удоволствие ще ти помогна , мога да ти дам да препишеш домашните , ако искаш , мога и да остана и след часовете ако нещо не ти е ....
- Не, не , не е свързано с уроците - побързах да я прекъсна
-Какво тогава ? - изглеждаше доста изненадана , че бих говорил с нея за нещо друго освен за учене .
- Тейлър . - казах точно и ясно , но тя ме разбра погрешно .
- Нямам желание да говоря за нея - тя очевидно се разгневи от темата за Тейлър и тръгна да върви , но аз я последвах .
- Моля те , само ти можеш да ми помогнеш . Разбрах , че си и братовчедка .
- Не ! - категорично заяви . - Попитай някоя нейна приятелка , не ме занимавай мен - тя започна да върви по-бързо и смръщи вежди .
Супер . Сега ми се ядоса .
- Но защо не ?
Тя спря и ме погледна
- Виж какво , от както Тейлър дойде в това училище всички разговарят с мен само , за да ме молят да ги ореждам с нея . Няма да стане .
- Какво ? - бях объркан .
- Знам , че искаш да я забиеш , но аз не съм човека , който търсиш . Писна ми да се възползват от мен . А аз реших , че може да си паднеш по мен , ама че съм глупава .
Уоу , това отива далеч .
- Не се опитвам да я забия , ти шегуваш ли се??
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...