Глава 42

660 68 0
                                    

- Това той ли е ? - попита Далас .

- Да той е . Ще тръгвам . Беше ми много приятно с вас , момчета .

- И на нас ни беше приятно . Готин си . Ще дойдеш ли пак ? - Рой настоя

- Ще дойда разбира се . Стига да ви намеря .

Той извади едно листче , написа телефонния си номер и ми подаде листчето .

- Обади се , ако се почувтваш сам .

- Благодаря ти ! - взех листчето и също така продиктувах моя номер. - Чао момчета !

- Чао! - казаха ми всички и се запътих към колата на Луи .

- Побърка ме от притеснение ! Кой са тези момчета ? Какво искаха от теб ? - Луи ми се разкрещя веднага щом влязох в колата.

- Станаха ми приятели ! Не правят нищо лошо ! И не ми говори така  ! -

- Хари , разбери , че не може просто така да отиваш някъде без да казваш на никого !  Къде ли не те търсих . Нямаше те у вас , нямаше те и на гробището , не си вдигаше телефона ... Слава Богу , че си добре . - въздиша и потегли към вкъщи , през тъмните улички. - Осъзнаваш ли колко ме беше страх да обикалям сам из гробището по това време ?! Сега ще трябва да си лея коршум .

- Добре , разбрах стига си ми крещял ! Какво се правиш , че ти пука , нали каза , че тръгна ли си няма връщане ?

- Прекрасно знаеш , че не го мислех . Също както аз знам , че ти не ме заряза наистина .

- Напротив ! Не искам да съм с човек , който ме лъже !

- Аз не те лъжа , какво да направя , за да ми повярваш ?

- О , я стига . За толкова глупав ли ме имаш ? Прекрасно знам , че имате връзка ! Сещаш ли се за онова момиче Тейлър , за което ти споменах ? Тя ми каза всичко !

- Коя е Тейлър ?! Не я познавам , как така тя знае толкова много за мен ?! - постепенно скороста на колата се повишаваше

- Не я познаваш ? Не каза ли , че си чувал за нея ? И не отклонявай темата , всичко ми е пределно ясно .

- Кълна ти се , за пореден път . Не сме заедно ! Обичам теб , не го ли разбра ?

- Луи , внимавай !! - изкрещях му , когато една засилена кола изкочи точно пред нас .

Little Black DreamWhere stories live. Discover now