- Как беше вчера ? - попитах Хари докато вървяхме към училище .
- Ужасно . - отговори просто , без видимо желание да навлиза в подробности .
- Какво стана с момичето ?
- Продължи да ме зяпа до края на вечерта . После гаджето й дойде да закара нея и майка й до тях .
- От къде знаеш , че и е гадже ?
- Тя го каза . Толкова силно , че цялата маса разбра . - говореше отегчено .
- Щом си има приятел едва ли е заинтересована .
- Тогава беше ли необходимо да ми разваля вече така или иначе провалената вечер ? Можех да съм с теб .
- Заедно сме постоянно. Не е проблем .
- Знам , но ... беше ужасно .
Вървяхме още няколко минути . Вече бяхме почти стигнали , когато видяхме страшно много хора събрани около училището . Основно ученици и случайни миновачи , чудещи се какво се случва .
- Какво става ? Защо никой не влиза в сградата ? - попита ме .
- Нямам представа .
Побързахме да видим какво се случва . Гледката беше ужасна . Излизаше дим от прозорците . Стените по горните етажи бяха целите черни . Имаше екип пожарникари , които първоначално не забелязахме .
- Какво е станало ? - попитах човека до мен .
- Авария . Късо съединение . Всичко е унищожено по горните етажи . Долу е добре , но горе ....
- Кога се е случило ? - паникьосах се
- Преди 2-3 часа . Пожара е бил огромен . Потушили са го бързо . Новинарски екипи обикалят навсякъде .
Човекът не беше ученик . Беше около 40 годишен мъж . Изглеждаше като някои ,който е бил вътре и е абсолютно наясно.
- Скоро ще дойде полиция да потвърди , че не е умишлен палеж . - добави той и замина на някъде .
Това не е възможно и не ми се случва . Не мога да повярвам , че виждам училището си почти унищожено . Гледката ме оставя без възможност за трезва преценка на ситуацията. Миризма на дим се носи из целия район . Все повече ученици , идващи на училище , се събираха .
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...