Заслужавам си го , аз съм ужасен човек . Но той не го заслужаваше . Трябва да направя нещо .
- Хари , моля те , чакай . - извиках след него , а той се направи , че не ме чу .
- Какво му стана ? - Елинор беше "изненадана" от реакцията му.
- Трябва да вървя. - побързах да го последвам .
Не го виждах . Не знам накъде е отишъл .
Звъннах му , но естествено не вдигна.Кой знае колко е ядосан . Господи , в какво се забърках ? Всичко вървеше толкова добре .
Излязох от мола и го видях как се качва в такси . Моментално запалих колата , сигурно се пребира в тях .
Не спрях да се псувам по пътя . Може ли да съм такова нищожество ? Той така безусловно ми вярва .
Стигнах малко по-рано от него пред блока си . Точно като паркирах и слязох от колата видях таксито .
Слезе от него и се стрелна да се прибира .
- Хари ! - извиках му и отидох на бегом до него . - Хари , чуй ме ! Няма нищо между нас , кълна се !
Не искаше да ми обели и дума .
- Кажи ми нещо .
- Защо не остана да се запознаеш с приятелките й ? Срамота е да не те познават , все пак си й гадже . - каза със съвсем неутрален и тих глас .
Имам чувството , че каквото и да кажа няма да е достатъчно .
Най-накрая някой му отвори и влезе във входа .
А аз реших , че няма какво да направя и просто го оставих да си тръгне .
Гледна точка на Хари .
Как да се чувствам сега ? Какво да направя ? Той самия ми беше казал , че не са скъсали , а аз глупака се направих , че нищо не е станало . И е решил , че може да си е с нея на спокойствие . С какво го заслужих ? Толкова много любов и доверие му имах . Знам , че не съм толкова перфектен като нея , но той беше този , който настояваше да сме заедно . И за какво ? Ей така да си играе с мен. Не мога да повярвам как ме лъже . Гледа ме в очите , казва ми колко ме обича , иска да държи ръката ми пред хората , а зад гърба ми се вижда с бившата си . Та тя дори не му е бивша , те не са късали . Цялата ни връзка е била лъжа . Цялата. Не мога да повярвам колко съм глупав .
Не искам да късаме . Изобщо не искам . Та какво ще правя без него ? Как да си продължа живота нормално ? Искам да го изслушам . Искам да го разбера . Искам да ми каже истината . Но как да му повярвам ? Как да знам , че пак не ме лъже ?
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...