- Този пикльо ти е казал какво ?! - Луи не можеше да го проумее и изглеждаше доста гневен.
Денят е вторник. Бях отишъл в Луи след училище и без да искам се изпуснах за спора ми с Раян .
- Извини ми се , всичко е наред вече . - уверих го , но не искаше да ми повярва .
- Държал се е като пълен кретен и е минал с "извинявай" ?!
- Не се пали толкова .
- Как да не се паля , какъв е той ?! Никой няма право да се държи така с теб . Най-малко този гном .
- Той наистина съжалява . Не забравяй , че и аз се държах така с теб в началото .
- Това е съвсем различно нещо .
- Не не е . Същото е . Бях груб без причина . Той се извини и беше искрен . Разбирам го и не ти се сърдя .
- Грешно е да приемеш нечие грубо отношение за нормално ... - каза сравнително по-тихо .
- Достатъчно зрял съм да преценя сам за себе си кое как да приемам.
- Ти да не си падаш по него ? Как може някой да ти наговори такива неща и ти да си напълно окей с това ?
Той . Сериозно ли ? Наистина ?
- Ти чуваш ли се , как ще си падам по него , добре ли си ?
- Ами тогава нямаш основание да го защитаваш !
Ах , този мой Луи. Как да му обясня ? За какво ми беше да му казвам , мамка му ..
Просто седнах в скута му и оставих малка , сладка целувка на устните му , за да спре да дрънка. Беше седнал на един стол в стаята си , а аз лежах на леглото , преди да отида до него .
- Знаеш как да ме накараш да млъкна . - каза ми докато лицето ми беше буквално на сантиметри от неговото.
- Знам , че не се харесвате взаимно , но той съжалява за случката в тоалетната . Каза , че съм късметлия да имам човек като теб до себе си.
- Ама разбира се , че ще го каже , пръска се от завист .
Да , може би заради това е малко по-груб . Просто завижда , че аз имам такъв прекрасен приятел , а той е сам . Не го оправдава , но поне донякъде обяснява държанието му . Той е симпатичен все ще си намери приятелка или приятел . Щом е бисексуален има двойно по-голям избор . Все ще открие неговия Луи . Не е нужно да завижда толкова.
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...