Гледна точка на Хари
Точно си играех с котето ми Моли, когато чух позвъняване на вратата. Нямаше кой друг да е освен Джема, затова реших да оставя на майка ми да отвори.
- Луи? Какво те води насам? - чух гласа и от коридора.
Луи ? Онзи преследвач от училище, който ме "сънува" . Какво търси тук ? Сигурно пак идва да ми досажда. Не разбра ли, че не искам да имам нищо общо с него ? Нито пък с който и да е ученик в гимназията.
- Помогна ми с покупките. Добре, че беше той, иначе бях обречена - Джема отговори вместо него.
Чакай малко. Джема ? Защо се появява с Джема, носейки покупките и ?
Мислите ми бяха прекъснати от сестра ми и Луи. Влязоха в хола.
- Хари, имаме си гост.
Ако не беше Джема, щях да го изритам от дома ми. Буквално.
- Здравей! - едва му казах, а Моли беше още в скута ми.
- Здравей! - отвърна ми .
Майка ми извика Джема, да и помогне с нещо. Сега бяхме сами в стаята. Знаех, че ще започне да ме заговаря и да се сближава с мен. Но аз не допускам никого до себе си. Не ме интересува колко ще ме лъже, за да привлече вниманието ми , аз няма да се дам. Очевидно е, че има някаква цел и .... О боже! Ами да. Как може да съм такъв идиот ? Прави всичко заради сестра ми . Опитва се да я сваля, а каква по-добра възножност от това да се сприятели с брат й. Гняв беше обзел цялото ми тяло и дори котето го усещаше. Няма да позволя на този нещастник да докосва сестра ми. Няма да го позволя !
- Ти си един долен използвач ! Как може да ме лъжеш, само за да се възползваш от сестра ми - крещях му, въпреки че се опитвах да не го правя.
Гледна точка на Луи
-Ти си един долен използвач! Как може да ме лъжеш, само за да се възползваш от сестра ми . - момчето ми крещеше.
Откъде, за бога, му дойде това. Както си играеше кротко с котенцето си започна да ми вика , че съм го използвал.
- За какво говориш. За какво съм те използвал ?
- Не се прави на ударен ! Харесваш сестра ми и затова се опитваш да се сприятелиш с мен. За малко да се хвана на глупоста със съня .
- Това са пълни глупости. Аз си имам гадже. Забелязал ли си момичето, с което постоянно се размотавам. Това е Елинор. Гаджето ми. Не е редно да ми викаш без да знаеш нищо.
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...