Глава 51

626 67 32
                                    

Точно когато с Найл се настанихме на масата си , видяхме групичка да влиза в заведението .

Единия от тях беше Хари .

Беше с едно ниско момче , предполагам Раян , и две момичета , които не познавам.

Хари ме видя и той заедно с групичката си се запътиха към нашата маса .

- Хей , Луи , не знаех че си тук - Хари дойде да ме поздрави и аз станах да го прегърна .

Не знам дали е казал на дружките си , че сме заедно , за това няма да правя много .

Той ни запозна с приятелите си и Найл беше достатъчно малоумен да им предложи да седнат при нас .

И те се съгласиха .

Прекрасно просто . Никакъв шанс да успеем да поговорим . А главата ми е такава каша . Не мога да стоя и да се преструвам , че ми няма нищо .

Дърдориха си нещо на масата , но изобщо не можех да отразя .

- Луи , ти какво мислиш ? - Хари ме стресна леко .

- А ? Какво ? - нямах идея за какво ми говори.

- Изглеждаш ми доста разсеян - каза ми и всички на масата се съгласиха .

О , я тихо . Не стига , че ни се натресоха , че и с претенции .

- Просто се замислих . - оправдах се и честно казано изобщо не ми пукаше дали са ми повярвали.

Телефона ми извибрира в джоба .

Найл ми е написал съобщение . Не го бях забелязал да пише на телефона си .

" Ще измисля нещо и ще си тръгнем , просто ме следвай 😉 ... "

Нямаше как да не се усмихна . Найл просто е най-якия. Такъв приятел е невъзможно да си намериш.

-Хора , нашите ми писаха току що , че искат да им помогна с прекасанянето на багажа ни .

Сериозно ли ? Това ли успя да измисли ?

- Багаж ли ? - Раян се направи на неразбрал .

Що за дребно и вредно същество , не го харесвам .

- Да , но не точно . Правим основен ремонт и трябва да си изнесем старите неща .

Little Black DreamWhere stories live. Discover now