Глава 8

996 92 11
                                    

Станах рано облякох се и тръгнах към училище. Не видях Хари по пътя. Може би беше разбрал кога излизам и ме избягваше. Взех си кафе преди да вляза в училище. Петък е и имам по-малко часове. Най-вероятно ще излезем с Найл и Барбара след училище.

Когато влязах в кабинета за първия час, Хари вече беше заел мястото си. Имаше свободен чин до него . Искаше ми се чиновете да бяха двойни. Самотно ми е на единичните, а в гимназията само такива имаше. Знаех, че няма да му е приятно, но седнах на чина до него.

- Днес си дошъл по-рано. - казах му мило, надявайки се отношението му да омекне.

- Вчера закъснях - дори не ме погледна.

Часовете минаваха бързо и вече беше последния - история.

Госпосдин Флетчър влезе в стаята, поздрави ни и седна на мястото си .

- Сега ще разберете партньорите си - учителя извади списъка. Той спази обещанието си и наистина бях с Хари. Когато чух имената ни веднага се обърнах към него , за да видя реакцията му. Не беше доволен.

Имах чувството , че го задушавам. И най-лошото е, че не беше само чувство. Наистина го задушавах. Очевидно е, че не ме понася . Нито мен, нито който и да е от съучениците ни. Много мразя да съм в тежест на някой и ако беше някой друг нямаше да го тормозя. Пет години съм го сънувал. Пет години . Можете да си представите колко нощи са това. Колкото и да исках да не го дразня просто не можех. Като не иска по лесния начин , ще стане по трудния . След часа отидох при него.

- Толкова голям проблем ли е, че сме партньори? - знаех, че е . Защо попитах?

- Няма значение.

- Съжелявам.

- Не си виновен.

Всъщност съм. Той щеше да е с Мелани. Аз направих така че да сме заедно. Но ако той не ме отблъскваше толкова нямаше да го направя. Или всъщност - щях.

- Аз, Найл , гаджето му Барбара и Елинор ще излизаме. Ела с нас ако искаш - шанса да се съгласи е 0 .

- За какво ми е да идвам? Аз нямам нищо общо с вас .

- Защо не? Ще се разходим и ще отидем до Старбъкс най-вероятно. Моля те ела.

- Престани да го правиш! Не искам да излизам нито с теб, нито с приятелите ти. Дори не искам да ви виждам. Остави ме на мира.

Little Black DreamWhere stories live. Discover now