- Събуди се , бебчо-о-о . - усетих Луи да ме побутва.Така сме спали , че като се разсъних осъзнах , че съм буквално върху него . Побързах да се отдръпна , защото вероятно му тежах .
- Колко е часа ? - едва попитах сънливо .
- Шест и половина . - отговори ми той поглеждайки телефона си .
- Имам половин час да се прибера , да се изкъпя , да си приготвя учебниците да се облека и да тръгна . Как мислиш , че ще се справя? Защо не ме събуди по- рано ? - казах докато обличах моите си дрехи .
- Спеше толкова сладко . Сърце не ми даваше . - той лежеше най-спокойно на една страна и ме наблюдаваше как се преобличам .
- Сега ще закъснея .
От всичко най-много мразех да закъснявам за час . Чувството да влезеш , след като часа е почнал и цялото внимание да е върху теб е ужасно . За това винаги тръгвам възможно най-рано .
- И какво като закъснеем? Нали сме заедно . - на него очевидно хич не му пукаше дали ще закъснее .
Ще ми се и аз да бях така , но не съм . Затова ще бързам възможно най-много .
- Не прекарвай първата ни сутрин като двойка в глупави пристеснения. - каза ми докато сгъвах неговите дрехи .
Първа сутрин като двойка . Не мога да повярвам , че имам гадже . Ако преди два месеца някой беше дошъл при мен и ми беше казал , че ще имам гадже , при това момче , никога нямаше да му повярвам . Но ето . Факт е . Ще дам всичко от себе си , за да не прецакам нещата , както умея да правя .
- Ще се видим долу в 7 . Не закъснявай - казах му и се стрелнах към вратата .
Когато се прибрах , по най-бързия начин се изкъпах , облякох се и си оправих чантата . За моя изненада всички това ми отне 10 минути . Часът е 6:45 и дори имах време да закуся вкъщи . Отидох в кухнята да видя какво има . Видях Джема , да стои на маса и да пие кафе . Рано е станала .
- Добро утро ! - поздравих я и отидох да я целуна по главата
- Добро утро , Хари ! Как беше снощи ?
- Повече от добре . Ние двамата .. сме вече официално заедно .
- Стига бе ! - беше крайно изненадана - Имаш си гадже ?! Не вярвам .
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...