Излязох от апартамента му и се прибрах на бегом . Влязох вкъщи и тръшнах вратата на стаята си .
Сякаш света ми се срути .
В един момент всичко е толкова прекрасно , той ме обича и до мен , в следващия се чуди как да ме разкара .
Беше невъзможно да спра сълзите си . Бях толкова слаб . Не можех да стоя на краката си . Свих се в леглото си и оставих насъбраните емоции да излязат на воля . Плачех толкова силно и неконтролеруемо . Сестра ми явно ме е чула и нахлу в стаята.
- Хари , какво има ? Защо плачеш ? - изтича до мен и се опита да види лицето ми .
Беше ми ужасно трудно да говоря , за това и не го направих .
- Случи ли се нещо , кажи ми ! - започваше да изпада в паника . - Целия трепериш , моля те успокой се !
Знам колко и е тежко да ме гледа така . Не се случва за първи път . Бях си обещал да не я наранявам по този начин повече , но ето как се стичат обстоятелствата .
Изправих се и я прегърнах . Сгуших се в нея и заплаках на рамото й . Реших , че ако я усещам ще се поуспокоя , но не се получи .
- Ще ми кажеш ли какво става ? Не ме дръж в напрежение , моля те. Хайде , ела да седнем .
Двамата седнахме на ръба на леглото . Бях навел и скрил глава в дланите си , а тя ме галеше по гърба , опитвайки се да ме успокои.
- Не ме иска вече ...
Само това успях да кажа .
- Не ме иска ... не ме иска .. - колкото повече го повтарях толкова по-мъчно ми ставаше .
- Луи ли не те иска ? Скъсахте ли ?
Господи , защо това е толкова трудно ?
- Не , но .. - поспрях да си поема въздух и да избърша сълзите си . - Чух го да казва , че иска да ме изостави . Щял да ми предложи да останем приятели , но не знаел как ще го приема . - ставам все по-емоционален .
- Какво ? Наистина ? Та той толкова много те обича . Не е възможно да го е казал , станало е недоразумение .
- Каза го . С ушите си го чух . Говореше си с Найл , който спомена нещо от рода , че трябвало да ми каже истината в очите , че вече няма чувства към мен , ако искал да си запази добрите отношения с двамата .
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...