Глава 54

573 67 34
                                    

Беше си тъмничко и честно казано се страхувах да се разхождам сам из уличките на Лондон . Не е от най-безопасните градове .

Я се дръж. Голям мъж си .

Лутах се известно време . Не ми беше много лесно да ги намеря , но се справих .

Рой , Ранди , Кристофър и Хари бяха насядали на едни стълби .

- Здравейте , момчета ..- поздравих ги щом стигнах до тях.

- Братле , как си ? - Рой стана да ми удари едно рамо.

Всички го направиха .

Отново имаше бутилки алкохол и цигари навсякъде . Носеше се миризма на евтина кръчма. Единствената светлина идваше от уличните лампи .

Седнах при тях на един вестник. Не съм предполагал , че ще стоя в такава среда . Всъщност не знам дали не трябва да се притеснявам и дали не беше грешка , че дойдох . Да , последния път ми беше много приятно с тях , но сред толкова алкохол ..

- Как върви при теб ? Не изглеждаш добре . - Ранди ме попита.

- Мамка му , толкова ли си личи ... - казах по-скоро на себе си

- Любовния ти живот ли не струва ? - гласът му беше доста дрезгав за годините му.

- Мда ..

- Скъсахте ли ? Изневяра или какво ?

Чудя се дали да им разкажа . Е , какво пък .

- Чух го да казва , че вече не ме обича и се чуди как да ми го каже ..

- Оу , това е гадно . Забрави за него , има много риби в морето .

- Чакай , "него"?! - Кристофър изглеждаше доста изненадан . - Ти обратен ли си ?

Това си прозвуча грубичко.
Сигурен съм , че казах на всички , че съм гей . Предполагам изобщо не ме е слушал.

- Да .. оказа се , че имам връзка с момче , което дори не ме обича...

- Честно казано гаджето ти изглеждаше кофти тип . - Рой реши , че има право да говори за човек , който не познава.

Трябва ли да се ядосвам , че говори така за него ? Защото определено не ми е приятно.

Little Black DreamWhere stories live. Discover now