Глава 5

1K 94 5
                                    

Имах само няколко минути да стигна до салона по физическо. Господин Джърси беше готин и не правеше проблеми ако закъснеем,  за това бях спокоен . На бегом изтичах до съблекалните. Първото нещо,  което видях беше къдравата коса на Хари. Той беше само по шорти и ровеше в чантата си . Стоях на входа да съблекалнята втренчен в него. Отново. Трябва да се контролирам.

Той извади тениската си за физическо и бързо я облече . Аз също се преоблякох и излязах от съблекалнята .

Часа започна и учителя донесе волейболните топки . Мразех волейбола. Твърде скучен спорт за мен.

-Ще ви разделя по двойки  - извика господин Джърси , за да го чуят всички.

С моя късмет сега ще ме сложат с Хари. Но г-н Джърси знаеше, че Найл е най-добрия ми приятел и ме сложи с него,  за което съм благодарен . Аштън беше партньор на Хари . Той раздаде по една волейболна топка на всяка двойка и ни остави да играем . Ние повече си приказвахме,  отколкото да играем,  но това не беше проблем. Нямаше как да не поглеждам към Хари от време на време. Справяше се доста добре с волейбола. Забелязах , че доста момичета му хвърлят по едно око . Разбирам ги , той беше перфектен. Искаше ми се да видя усмивката му. Бях сигурен , че ще е услепителна. Може би ако станем приятели ще мога да я видя. Но той е толкова отдалечен. Какво можех да направя, за да спечеля вниманието му ? Поне да ми каже две думи , да чуя гласа му.

Летящата топка към мен ме извади от мислите ми .

- Много си разсеян днес.  - каза ми Найл видимо притеснен.

Аз нищо не казах. Стоях и го гледах.

- Аз ще отида при Аш , ти бъди двойка  с него. - той ме познаваше толкова добре.

- Не,  не искам.  Ще е странно.

- Това е перфектния повод да поговориш с него. Тръгвай !

Знаех, че е прав, затова не протестирах много. Аш отиде при Найл, а аз при Хари.

Той се държеше сякаш нищо не се е случило и просто ми подаде топката. Вместо да я отблъсна я хванах. Не се разменихме, за да играя с него. Исках да си поговорим.

-Какво? - сопна се той,  видимо раздразнен.

-Нищо. Просто се чудех защо отказваш да говориш с мен.

- Нямам какво да ти кажа ...

Да. Гласа му беше същия.

-  Със всички ли си толкова груб или аз съм специален случай - казах му с усмивка,  надявайки се да ми отвърне. Не го направи.

Little Black DreamWhere stories live. Discover now