Глава 6

999 92 3
                                    

Станах в  7:00 . Изкъпах се и се приготвих по -бързо от обикновено. Не исках да закъснявам,  за това тръгнах веднага. Когато излязох,  видях Хари на няколко крачки напред по тротоара , напът към училище. Щях да го срещам често и не знаех как да се чувствам за това. Щеше да е много по-лесно ако не се държеше толкова студено. Но няма да се откажа. Той не е случаен. Ще направя каквото трябва.

Настигнах го и направих опит да го заговоря.

- Добро утро!   - поздравих го с усмивка

- Какво искаш?  - той не спря да върви.

- Да можем да разговаряме нормално. Много ли е  ?

-  Приятелите ли ти свършиха , че преследваш мен.- започваше да забързва крачката си. Опитваше се да избяга. Няма да стане.

- Ти си различен.

- Не съм.

- Да,  си. Поне ще ми позволиш ли да ти кажа защо ?- тона ми загрубяваше.

Ако му кажех истината, рискувах да прозвуча като пълен идиот и да го отблъсна още повече. Знаех , че ще стане така , но беше редно да знае .

Той най-накрая спря да върви и ме погледна гневно,  какво обикновено ме гледаше.

- Имаш една минута. Не искам да зякъснявам за първия час.

- Преди 5 години претърпях самолетна катастрофа . Оцелях по чудо,  но три месеца бях в кома . От както се събудих,  те сънувам всяка нощ. - говорих екстремно бързо. Дори не бях сигурен дали разбира какво казвам .

- Сериозно ли  ? Сериозно ли мислиш,  че с тази глупост ще ме залъжеш  ?

Какво?  Не очаквах това . Всъщност,  очаквах го.

- Не те лъжа. За какво ми е?

- Няма значение. Припознаваш се. Остави ме на мира. - той продължи да върви.

Искаше ми се да му кажа нещо,  което да го вкара в пътя. Нямах идея какво ще е , затова казвах всичко,  що ми дойде на ум

- Знам,  че ти е трудно. - той отново спря да върви .

- Какво знаеш ти ?  - погледа му беше пълен с отвърщение.

- Моя баща също ни напусна като бях малък. Можех да говоря само с деца на моята възраст. Имах чувството,  че само те ме разбират. Бях твърде малък . Ти намираш упора у сестра си . Но вече си голям. Време ти е да пораснеш и да се социализираш - говорех му,  сякаш му се карам. Той ме гледаше объркано.

Little Black DreamWhere stories live. Discover now