Глава 64

593 73 26
                                    

Както си стояхме сгушени на дивана , гледайки телевизия , стана време да тръгвам за скапаните гости.

- Хари , 7:30 е . Няма ли да отиваш ? - Луи ме подкани.

Бяхме в толкова комфортна поза . Бях седнал между крака му и се бях облегнал на гърдите му , докато той ме гушка изотзад . Бяхме си качили краката на малката масичка пред дивана .

- Не искам да тръгвам , толкова ми е удобно тук .

- После нали пак ще дойдеш ? Мама и Лоти няма да се прибират тази вечер . Сами сме и може да си поиграем малко ,  по-късно вечерта.  - гласът му беше много тих и предизвикателен .

- Как да си поиграем ? - направих се на не разбрал и станах прав .

Той също се изправи .

- Знаеш как .. - гласът му продължаваше да бъде много предизвикателен .

Дойде да ме целуне , но този път докато го правише , стисна задника ми , нещо като намек за какво си мисли .

Боже , вече нямам търпение да се върна .

Когато се прибрах , майка ми щеше да се пръсне от щастие .

- Благодаря ти , че дойде след всичко , което ти казах . - започна да се разкайва.

Очаквах го .

- Да , да . Добре .

- Джон ще дойде всеки момент . Ако искаш отиди в кухнята да помогнеш на Джема .

Беше облякла някаква официална рокля , имаше и прическа и грим . Не помня кога за последно съм виждал майка си така.

Не отидох в кухнята .

Отидох направо в хола .

Всичко беше наредено сякаш чакаме президента .

За кого толкова се престарава ? Свещи ? Префърцунени салфетки , нови чаши , чинии и прибори ?

Навсякъде мирише на скъпи ароматни свещи и цветя.

Докато стоях и оглеждах какво става не бях усетил майка да влиза в стаята .

- Няма ли да се преоблечеш ? - леко се стреснах щом ме попита .

Какво , сега и костюм ли ще ме накара да облека ?

Little Black DreamWhere stories live. Discover now