Глава 33

965 77 1
                                    

Ужасната ми аларма зазвъня в 6:30 и аз бях принуден да стана , колкото и да не исках . Възможно най-лениво си измих зъбите и облякох някакви дрехи от гардероба .  Ще ми се да мога да спя още час или 8 . 

Стана време да изляза . Хари го нямаше , но след минута две се появи в кофти настроение .

- Какво има ? - попитах го , забелязвайки намръщената му физиономия .

- Нищо . - отговори и продължи да се цупи .

- Ако беше нищо нямаше да се цупиш . - той тръгна да върви , a аз го последвах .

- Не се цупя - каза отново нацупен .

- Хари ! - казах и препречих пътя му . - Няма да продължим ако не ми кажеш .

- Скарахме се вкъщи . Това е .

- За какво ?

- Нищо важно .

- Кажи ми . - заповядах му , а той въздиша

- Ще се ядосаш .

- Защото избяга ли ?

- Да . - продължихме да вървим .

- Какво стана ? - попитах вече по-спокойно

- Прибрах се в неподходящ момент . Мама беше станала да си пие лекарството и ме хвана точно като влизах .

- Какво ти каза ?

- Разкрещя ми се , какво може . Не , че ми пука .  - говореше спокойно . - Това , което ме притеснява е , че Джема като разбере ще е много разочарована .

- Става ли да говоря с нея ?

- Защо? Какво ще и кажеш ?

- Ще разпределя вината между двамата . Иначе ще го отнесеш само ти .

- Ти нямаш абсолютно нищо общо с моята некомпетентност . Нямаш вина , че да я поемаш .

- Да , но ..

- Имай ми доверие , Луи . Мога да се справя и сам .

- Както кажеш . Но моля те не ме поставяй в такава ситуация отново .

- Добре де . Сханах , че сгреших . Да забравим.

Най-накрая стигнахме до училище . Нямахме време да се спрем в кафене или закусвалня , защото се влачехме като стари костенурки . Бяхме точно на прага на стаята .

Little Black DreamWhere stories live. Discover now