Лежах на леглото и си мислех за него. Как да разбера дали съм влюбен? Какво трябва да направя ? Май наистина е по-добре да стоя далеч от него, докато не съм хлътнал прекалено много. Раздвоен съм . Не ми се мисли сега . Изкъпах се и се върнах в стаята си, само по хавлия. Облякох се на бързо и седнах да напиша домашните си за утре . Няколко капки вода от мократа ми коса паднаха върху тетрадката по биология. Мразя да става така.
Опитвах се да уча, но мислите ми бяха на съвсем друго място. Картинката на Луи и Елинор в скута му се появи в главата ми. Представих си как аз стоя в скута му. Идеята не ми се струваше толкова лоша. Боже, истина е. Чувствам нещо повече към него, макар и малко за сега. Това е като кошмар. Луи никога няма да ме харесва по този начин. Не искам да стоя нито твърде далеч, нито твърде близо. Това е толкова трудно.
Отказах се от домашните за сега и легнах отново на леглото си . Реших да проверя туитъра си. Всъщност само кака и няколко непознати ме следваха . Но имах един последовател в повече .
Усмихнах се до уши, когато видях, че Луи ме е последвал. Най-вероятно от одавна, но сега го виждам. Беше невъзможно да не разгледам профила му.
Естествено беше пълно със снимки на него и Елинор. Мамка му, толкова си подхождаха, а той изглежда толкова щастлив с нея. Иде ми да метна телефона през терасата.
Дали е редно да му пиша ? О, чакай. Вероятно още е на пазар за обувки. Това звучи толкова скучно. Но нали е с нея ... всичко би направил, за да са заедно.
Извъртях очи при мисълта и оставих телефона преди да избухна от ревност. Стоях нацупен като 5 годишно детенце, което си е счупило играчката . Ако не го виждам известно време , ще го забравя. Но как да стоя далеч от него, като сме в един клас ? Не знам, но трябва да намеря начин. Усещам как и най-малката искра ще възпламени огъня в мен . Може би трябва да сменя класа. Но това няма как да стане веднага . Вероятно ще трябва да изчакам до края на срока или дори до края на учебната година , а беше още втората седмица.
Неусетно се стъмни. Бях лежал няколко часа мислейки. Хапнах нещо и се върнах в стаята си, за да продължа започнатото домашно. Беше станало 9 часа, когато приключих. Отидох в хола да погледам телевизия. Стоях на дивана и тайно се надявах Луи да ми се обади или да ми пише .
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...