- Хари , добре ли си ?!
Бях ужасно паникьосан , изненадан и объркан едновременно . Той се подпираше на колата ми и се заливаше от смях . Беше студено, а той носеше само тениска . Къде му е якето , защо е излязъл така в този студ ?!
- Ти ... щеше да ме прегазиш - от кикотене едва говореше .
Мирише на алкохол и цигари от километри . Господи , къде е бил ?
- Хари , какво правиш тук ?! Защо не се обади къде отиваш , сестра ти се побърка от притеснение ?!
- Защо не ме премаза ? Не целиш ли точно това ? Да го беше направил по лесния начин .
Едва правеше изреченията си и едва си стоеше на краката. Пиян е като мотика .
- Влизай в колата , ще се разправям с теб утре .. - подхванах го , за да му помогна да се предвижи , но се отдръпна
Кожата му беше ледена . Моментално свалих якето си , за да го стопля .
- Разкарай това от мен , не ми трябва ...
- Леден си , умираш от студ . Не мога да те оставя да замръзнеш .
- Нищо ми няма , казах ти да го разкараш ! Не искам точно ти да ме топлиш .
- Добре , тогава , влизай в колата . Хайде , по-бързо .
- Защо да влизам в колата ти ? Остави ме да се прибера сам .
- Как ще се прибереш сам , като едва виждаш ? Качвай се хайде .
- От кога ти пука толкова за мен ? - каза ми докато му помагах да се качи в колата .
Боже , тази миризма ме влудява . Като дърта пияница е . Добре , че поне е хладно .
- Какво те кара да си мислиш , че не ми пука за теб ?
- Не знам .. след като не ме обичаш вече .. - каза го и се оригна по най-ужасния начин .
Чудесно . Сега цялата ми кола вони на дърта пияница .
Закарах го вкъщи и идвам го качих по стълбите . Няма начин да го изпратя така у тях . Ще си навлече неприятности .
Качих го горе и го заведох в банята .
Имах късмет , че го заведох първо там , защото започна да повръща в тоалетната .
Кой знае колко алкохол е изпил . И тази миризма на цигари ... Има много да ми обяснява .
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...