- Защо не покани приятелката си, вместо мен ? - несигурноста ми отново се обади, но нямаше как да не попитам
- Защото не исках. - отговори ми студено и ясно.
Усещах, че с тези въпроси го изнервях и наистина трябваше да спра. Затова просто млъкнах и не казах нищо.
- Хей, да не се засегна .. не исках да съм груб.
Разбра мълчанието ми погрешно.
- Аммм .. не. Просто схванах , че не ти е приятно да ти задавам такива въпроси. Но какво да направя такъв съм си.
- Искам веднъж за винаги да разбереш, че ако представляваше опастност за връзката ми или за отношенията ми с другите ми приятели сега нямаше да съм тук с теб.
- Та аз вече ти съсипах репутацията . - говорех тихо.
- Какво те кара да мислиш така ?- каза ми без да си отделя погледа от пътя.
- Шегуваш ли се ? Цялото училище те мисли за такъв какъвто не си. И то заради мен.
- Не ми пука какво мислят другите за мен.
- Ако кажат на Елинор, тя ще те зареже и няма да си го простя . Знаеш, че тя изобщо не ме харесва.
Луи точно паркира колата и преди да ми отговори телефона му звънна.
- Хей беб .
Елинор.
- Да .. добре съм .... Зает съм в момента ... Не мога .. Да с Хари съм ..оо съжалявам съвсем изключих ...
... Знам, че ти обещах, но сега няма как да стане .. не, не ми затваряй .. Ел! - той въздъхна погледна към телефона и промърмори - Затвори ми.- Какво има ?- попитах въпреки, че не бях сигурен дали искам да знам .
-Нищо сериозно. - по лицето му разбирах , че си е доста сериозно .
- Не ме лъжи Луи. Знам ,че има нещо .
Той въздъхна и обясни.
- Преди време обещах на Ел да отида с нея да ме представи на нейни роднини, но точно сега няма как да се случи.
- Отиди !
- Не мога. Ами филма ?
- Дай билетите на сестра си да отиде с някоя приятелка.
- Филмът е след по-малко от час.
- Ще я закараш.
- Чакай, чакай, филма ми е най - малкия проблем. Ами ти ?
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...