Глава 57

717 78 12
                                    

- Добре ли сме вече , сдобрихме ли се ? - попитах го , щом се отдръпна от мен .

Само кимна и обърса зачервените си очи отново .

Загледа се в очите ми и след няколко секунди заплака пак , този път през смях .

- Защо плачеш пак ? - попитах го засмивайки се заедно с него .

- Вече дори не знам .. - през широка усмивка си изтри капналите сълзи .

- Всичко е наред спокойно вече . - прегърнах го отново , докато ръцете му все още търкаха очите му .

Целия се беше разтреперил . Миличкото ми ..

- Вчера и днеска бяха най-ужасните дни . Наистина не знаех какво щях да правя и да чуя , че е било недоразумение е просто .. - стисна ме отново .

- Къде беше снощи ?

- При едни познати . Знаеш ги , един път дойде да ме вземеш от тях .

- Защо отиде без да кажеш на никого ? Избяга ли ? - атмосферата стана малко по сериозна.

- Не .. просто излязох . Какво стана тогава ? Как се озовах при теб на сутринта ?

- Наистина ли искаш да знаеш ?

И двамата седнахме на леглото .

- Искам . Всъщност не знам .

- Намерих те на улицата .

- Пиян ?

- Пиян .

- Какво правих ? - попита видимо притеснен .

- Не се оглеждаше докато пресичаш . За малко да те блъсна.

- Щял си да ме блъснеш ?

- Да , така те открих . Бях тръгнал към онова място с онези момчета ..

- Боже , кой знае как съм се изложил . Като ме доведе до вас какво стана ?

- Повръща . Миришеше ужасно , на алкохол и цигари и те преоблякох с много зор . После за момент те изпуснах от очи и целия се заля с вода . През ноща не спря да шаваш и да бълнуваш , но се успокояваше щом те прегърна .

- Толкова ме е срам - покри лицето си с ръце .

- Недей , няма от какво . - уверих го и махнах ръцете му .

Little Black DreamDonde viven las historias. Descúbrelo ahora