Глава 38

691 70 1
                                    

- Ел , з-здравей , как си ? - езика ми се беше завързал от паника .

- Здравей захарче , как си , не се обаждаш , не ми вдигаш , не отговаряш на съобщенията ми . Притеснявам се за теб . - гласът и беше някак лигав .

- Извинявай , а-аз просто съм страшно зает . - потърках лицето си с ръка - Заех се с училищен проект и отнема страшно много от времето ми . - видях как Найл се подсмихва , опитва се да не избухне в смях

Погледнах го презрително и продължих кошмарния разговор .

- Няма проблем , прощавам ти . Обаждам ти се да ти кажа , че ще дойда да те видя .

- Кога ? Сега ли ? - звучах много стреснато .

- Не точно . Почти веднага след Нова година . Ще съм тук между две и три седмици и ще замина отново за месец . После се връщам за постоянно и ще можем да сме си заедно както преди .

Иска ми се някой да ме събуди и всичко това да се окаже кошмар .

- Да , както преди .....

Какво правя ...

- Ел , приятно ми е да си говорим , но трябва да затварям .

- Утре ще се чуем пак , нали ?

- Да ... , разбира се ... Чао . - затворих преди да е успяла да каже каквото и да било .

- Защо и вдигна ? - попита Найл все още развеселен от нелепата ми лъжа .

- Мислех , че е Хари . Каза , че ще се обади да ми каже дали ще можем да се видим довечера.

- Та ... правиш проект , а .. ? - този път не се сдържа и се изсмя .

- Много забавно . - казах иронично . - Да те видим ти какво би казал ...

- Ти и проект .... при това доброволен - смееше се най-нагло . - Дали ти повярва ?

- Престори се , че ми вярва , това е важното . Знаеш ли , мисля че на фона на всичко това е най-малкия ми проблем .

- Добре , извинявай . Ще тръгваме ли ?

- Да , да вървим . Как ще се прибереш ?

- Ще си викна такси . Мразя автобуса , а ако тръгна пеш до утре няма да си отида.

Излязохме пред кафенето . Беше ужасен студ . Найл си извика такси и стана време да се разделим .

Little Black DreamWhere stories live. Discover now