Глава 37

710 66 11
                                    

- Луи , какво си мислиш , че правиш ? - ядоса ми се и започна да ми държи тон.

- Нищо ! Не правя нищо . Не се виждаме . Просто не сме скъсали официално това е .

- Защо не сте скъсали? Как така не се виждате , но не сте скъсали . Какво означава това ?

- Тя замина на обмен в Германия след като се събрахме с Хари .  Звъни ми периодично , но не и вдигам .

- Кога смяташ да и кажеш , че имате връзка ?

- Не знам . Като се върне предполагам .

- Луи , за Бога , защо не го направи веднага ? Представяш ли си ако Хари разбере , че не сте скъсали ?

- Направих грешка , знам , виждам .

- Обади и се . Още сега . Кажи и , че всичко свършва между вас  . Направи го докато не си нагазил в калта .

- Не мога просто така да се обадя и да и кажа , че всичко свършва .

- Но то е свършило .

Просто въздишах . Спи ми се ужасно , изморен съм , главата ме цепи , не мога да мисля трезво . Найл отново се опитва да ми опази гърба . Това е което правят истинските приятели .

- Не искам да я нараня . - простичко обясних .

- Честно ли е да я лъжеш ? Лъжеш и Хари . Реално си във две връзки в момента . Това няма как да приключи добре . Кога се връща тя ?

- Не знам , не сме се чували .

- Значи още като се прибере и казваш всичко и край . Обещаваш ли ми ?

- Да , но ... може да се върне по празниците , не искам да и ги съсипвам .

- Луи не бъди глупав ! Сам ще се поставиш в ужасна ситуация . После не се знае дали няма да се измъкнеш сам ! Ще загубиш и двамата - Найл продължаваше упорито да ме заплашва .

А аз започвах да се страхувам все повече .

- Имаш ли чувства към нея ? - въпроса му ме шокира леко .

Точно както ме шокира , когато ме попита имам ли чувства към Хари , когато го срещнах , след като бях сънувал мокри сънища с него години наред .

Little Black DreamWhere stories live. Discover now