Глава 16

791 87 7
                                    

Стоях вкаменен секунди, може би минути. Толкова много въпроси минаваха през главата ми . Въпроси, чийто отговор трябва да намеря. Трябва да поговоря с него.

Гледна точка на Хари

Бягах възможно най-бързо към вкъщи . Целия треперих и едва отключих вратата в бързината . Бързах да се прибера преди той да ме е настигнал и да направи положението по-лошо. Как ще го погледна сега в очите?

Щом влязох в апартамента , първото нещо, което видях, беше Джема . Моментално се хвърлих в прегръдките и, плачещ и треперещ.

Сефте .

- Какво има Хари ? - паникьосано ме попита .

Не можех да отговоря. Продължавах да мокря блузата и със сълзите си.Ревях с глас.

- Да отидем в стаята ти. - попита ме след няколко минути.

Кимнах и тя ме поведе към стаята.

Аз седнах на леглото, а тя до мен.

- Какво става, Хари? - тя повтори въпроса си .

Беше поставила ръка на гърба ми, а аз бях заровил лицето си в ръцете.

- Отговори ми ! - тя настоя.

Бях толкова засрамен от себе си, че нямах смелост да кажа дори на Джема. Но ако на нея не споделя, на кой друг ?

- Направих голяма глупост. - загледах се в стената. Не мога да я погледна в очите.

- Не си наранил някого, нали?

- По-лошо.

- Притесняваш ме, Хари, кажи ми най -накрая! - усещах паниката в гласа й.

- Целунах го. - промърморих съвсем тихо.

- Какво си направил ? - тънкия и гласец ме прониза.

- Целунах го. - казах ясно, поглеждайки я в очите. - Той беше толкова близо, не знам защо го направих. Може би исках да разбера дали чувствам нещо. Боже, толкова се изложих. - подпрях лакти на коленете си и зарових отново лицето си в ръце. - Не мога да избия физиономията му, когато се отдръпна от мен, от главата ми.

- Аз съм виновна. - каза тя след няколко секунди тишина.

- Ти какво общо имаш ?

- Ако не ти бях казала, че се влюбваш , това нямаше да се случи.

Права беше. Но не можех да си позволя да се самообвинява заради мен. Тя само иска да ме предпази.

Little Black DreamWhere stories live. Discover now