Събудих се към 7:30 от звънящия ми телефон .
- Ало ? - попитах със съвсем сънен глас
- Хари , добро утро . Да не те събуждам ? - бях толкова сънен , че не можех да разбера с кого говоря .
Надигнах се и погледнах към екрана . Беше Луи .
- А , Луи , добро утро. Не , точно се бях събудил . - излъгах го малко .
- Искаш ли да отидем до училище ? Да видим как върви и дали има нужда от помощ .
Ъгх .. тъпото училище. Изобщо не ми пука за него , но щом той ме помоли , разбира се , че няма да му откажа .
- Да , разбира се . Към колко да съм долу ?
- Колко време ще ти трябва ?
- Половин час ?
- Идеално . Ще се видим .
- Чао .. - казах и се тръшнах пак на леглото.
Последното нещо , което ми се прави е да ходя до училище . Не стига , че спря да ми се налага ..
Както и да е , станах възможно най-лениво , измих се , облякох нещо колкото да не умра от студ и оставих бележка , че излизам .
- Добро утро ! - посрещна ме Луи със здрава прегръдка .
- Добро утро ..! Доста си весел за толкова рано сутринта .
- Щом те видя , няма как да не съм весел .
Колко обожавах да ми говори така .... въпреки , че понякога се престарава .
Говорехме си за разни работи докато най-накрая стигнахме училището . Беше абсурд да се влезе в сградата или дори в двора . Навсякъде имаше опънати ленти , ограничаващи достъпа на външни лица.
Наистина не разбирам защо беше необходимо да идваме .
- Виждаш ли , нищо не можем да направим . Има си майстори, те ще си свършат работата - уверих го .
- Ще попитам някои от майсторите дали ще можем да сме полезни .
Не знам защо го прави .
- Не може ли просто да оставиш работата на тях ? За какво им плащат ?
Преди да се усетя обаче , Луи говореше с един от майсторите , който точно беше излязъл изпод ограничителната лента .
- Извинете , ние сме ученици на гимназията . Бихме искали да помогнем с нещо . - чувах разговора им .
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...