Глава 65

651 77 27
                                    

Алармата ми би в 5 часа . Не исках Луи да се събужда толкова рано заради мен , затова бях максимално тих и внимателен , докато се приготвях да се прибера .

Как не искам да си отивам от тук . Изобщо не знам как ще ме посрещнат вкъщи след снощната ми издънка .

Прибрах се и се опитах да съм много дискретен , за да не ме усети никой . За щастие всички спяха . Или поне си бяха по стаите .

Взех си всичко и излязох възможно най-бързо , за да имам повече време преди първия час. Не бях учил по нищо , а много мразя да съм неподготвен .

За мое огромно щастие имах близо час , в който можех спокойно да седна в закусвалнята-кафене до училище ( която е странно , че е отворена толкова рано ) и да си прегледам нещата за днес.

Бях готов със всичко след около 40 минути .

Перфектно .

Имах двайсетина минути да закуся .
Не исках да правя отново грешката да си купя чай , гадния вкус от който ще ми е в устата цял ден , затова заложих на кафе .

Мда и то не беше от най-приятните.

Какво , за Бога , не е наред с напитките тук ?

Изпих кафето , въпреки не особено удовлетворяващия му вкус и изядох мизерната закуска , която си купих .

Беше някаква кифла с нещо , което би трябвало да е мармалад , но имаше вкус на мед . И беше сухо .

Май трябва да спра да идвам тук . Но масите са удобни за учене , така че бих преживял кофти храната и напитките , ако ми трябва спокойно място да поуча . Нямаше и хора . Не знам дали защото е много рано или защото всички знаят , че предлагат гадни продукти , но беше съвсем празно и спокойно .

Отидох до стаята за първия ми час . Почти целия клас беше там . Тук никой не закъснява . Освен Тейлър , разбира се . Ако изобщо дойде на училище ..

Видях Раян и Мади и отидох да се присъединя към тях. Говореха си и се смяха.

Боже , не вярвам , че се "присъединявам" към групичка доброволно ..

- Добро утро . - поздравих ги .

Усмивката на Раян , застина като ме видя .

- Добро утро . - само Мади ми отговори . Раян нищо не ми каза .

Беше някак неловко . Да не би да не ме искат при тях ? Нали те ме канят обикновено ? Какво има сега ?

Little Black DreamWhere stories live. Discover now