Глава 41

795 68 7
                                    

Взирах се в проклетия звънящ телефон и в проклетото име изписано на екрана . Защо тя пак му звъни ? Какво иска от него ? Защо той не ми казва нищо ? Какво да си мисля ..?

Само след няколко секунди името "Елинор" изчезна от екрана .

Стоях и нямах представа как да реагирам .

Получи СМС : " Бебе , защо не ми вдигаш цял ден 😔 " последван от : " Липсваш ми 💕💕 "

Знаех си , че всичко е прекалено хубаво , за да е истина . В моя живот всичко се стича така , че да съм наранен накрая . Не мога да се доверя на никого.
Усетих ужасна болка в сърцето си . Лъже ме . Гледа ме в очите и ме лъже . Не искам да си въобразявам разни нереални неща , но с очите си виждам смс-ите  . Усещам как всичко в мен се преобръща ...

Бях седнал на ръба на леглото със забит поглед в пода , когато Луи се върна в стаята .

- Готов ли си да продължим , прекрасен мой ? - настоението му беше преповдигнато в пълен контраст с моето .

- Не мисля , че ще продължиш с мен . - не отделих погледа си от земята .

- Какво имаш впредвид ?

- Твоя стар приятел отново ти се обади . И съобщение ти изпрати дори . - ръцете ми бяха в скута и се бях вторачил в пръстите си .

- Хари , моля те , изобщо не е това , което си мислиш ! - веднага скочи да се защитава както предполагах .

- Така ли ? Я погледни какво ти е написала ... дали не е това , което си мисля ?

Той грабна телефона си и прегледа съобщенията .

А аз бях толкова наранен , че дори нямах сила да му се развикам , да се ядосам и да тръшна вратата . Просто стоя и тайно се надявам наистина да има някакво логично обяснение . Но храня празни надежди .

- Е , какво ще ми кажеш ? - най-накрая го погледнах с толкова много разочарование .

- Не сме заедно , кълна се . Тя продължава да ме търси , но както виждаш не и отговарям . -даваше всичко от себе си , за да му повярвам.

- Разбира се , че няма да и вдигнеш пред мен ....

- Наистина не и вдигам . Когато бях с Найл и ти ми каза , че ще се обадиш след малко , тогава и отговорих без да погледна кой ми звъни . Мислех, че си ти ! Това е единствения път , който сме се чули .

Little Black DreamWhere stories live. Discover now