Гледна точка на Хари
- Хари , къде беше цяла нощ ? И защо не си вдигаш телефона ? - майка ми ме подхвана още от вратата.
Прибрах се към 10:00 вкъщи , с огромно нежелание , но Луи ме изгони . Каза да се прибирам и да се разбера с майка си , знаете какъв е .
- Какво се правиш , че не знаеш къде съм бил ? - отговорих й иронично и се отдалечих от нея , защото не ми се говори .
- Можеше поне да ми вдигнеш .
Честно казано изобщо не съм чул телефона си да звъни .
- Не ме занимавай с глупости .
Не я видях , но я чух как въздиша .
- Ела в кухнята , искам да ви кажа нещо .
- Аз не искам да го чувам .
- Не се инати , ела .
Ядосах се , но пък може да е важно. Да видим какво ще измъдри.
Отидохме в хола на дивана . Джема беше вече там. Седнах до нея и зачаках да чуя какво иска да казва .
- Ам ... така . - започна да говори несигурно . - Знаете какво се случи снощи .
- Да , знаем , мога ли вече да си отида в стаята ? - заинатих се отново .
- Не . Ще ме изслушаш . Джон ми предложи брак и аз приех . Той не е от тук , но има голяма къща в града .
- Онази , в която Раян си прави рождения ден ли ?
- Ти на неговия рожден ден ли ходи ? - изглеждаше много изненадана.
- Да . Съученик ми е , познаваме се .
Все още изглежда шокирана.
- Нямах никаква идея , че е той. Това е прекрасно , какво съвпадение . Познавате се значи ?
- Да , познаваме се , какво щеше да казваш ? - започнах да я препирам .
- След вечерята говорих с него насаме и ми предложи аз и вие двамата да отидем да живеем с него и синът му в тази къща .
- Само през трупа ми . - станах рязко от дивана .
- Чакай ! Не ме остави да довърша .
Спрях и се обърнах към нея , но без да сядам отново .
- Довърши . - дадох и шанс .
- Предложи ми , но не приех .
Стоях известно време леко изненадан . Погледа ми блуждаеше из стаята и се чудех дали да се радвам .
YOU ARE READING
Little Black Dream
FanfictionЛуи Томлинсън е 17 годишно момче от Лондон. Уверен е в себе си, има си красиво гадже и куп приятели. Преди 5 години претърпява самолетна катастрофа. Оцелява по чудо, но изпада в три месечна кома. От тогава насам сънува един и същ сън.Сън, от ко...