57: sosej

628 16 0
                                    

"Did you miss me?" Ujar Rora sambil membuka kaca mata nya.

"Amoi!!" Jerit Croco terkejut.

Dia ketawa sinis sambil melangkah ke arah Croco yang sedang terkejut beruk. Tanpa membuang masa dia menampar wajah Croco bertubi² dengan sekuat hatinya. Tidak cukup dengan itu, Rora menendang junior Croco sekuat hati. Sengaja dia mengikat kaki Croco secara terkangkang mudah untuk dia menghantam Junior buaya tembaga itu.

"Argh!!! Apa you mahu hah! Jahanam!!! Ah!!" Croco meraung kesakitan.

Rora menarik rambut Croco yang terpacak itu, di donggakkan nya kepala Croco untuk melihatnya.

"Mana Zulkarnain! Mana!" Tanya Rora dengan lantang sambil menampar wajah lelaki itu lagi.

"Dia sudah chow dari sini. You sama abang you! Sama saja suka bikin sial!!"

Menggelegak darah Rora bila Croco meludah pipinya. Dia memeluk leher lelaki itu lalu, menaikkan lutut nya ke perut boroi yang di penuhi dengan air setan itu secara bertubi². Rantai emas Croco di rentapnya dengan kuat sehingga, terdonggak keatas kepala Croco. Dapat dia dengari Croco sedang tercungap² untuk bernafas. Semakin kuat dia menjerut leher lelaki itu semakin kuat juga dada Croco turun naik.

"No², aku tak mahu kasi kau mati dulu. Aku mau siksa kau? Macam mana kau siksa aku dulu!" Rora senyum sinis.

"Lepaskan I Jahanam!!!" Croco mencuba membuka ikatan pada tangannya yang di silangkan dibelakang bangku.

Rora ketawa jahat! Sambil menyelongkar laci kabinet milik lelaki itu untuk mencari pisau Cutter yang pernah di calarkan ke lengan nya. Sewaktu dia tidak ingin melayan pelanggan bangsat lelaki itu. Rora senyum sengget pabila menemui pisau Cutter dan pita pelekat yang bersaiz besar.

"You jangan buat I marah perempuan sial!!" Jerit Croco lagi sambil meludah.

Rora mengetap bibirnya geram! Sangat dengan mulut longkang lelaki itu yang sering mengeluarkan kata² kesat padanya. Dengan perasaan marah dia membuka pita pelekat itu lalu, menutup mulut Croco sudah terkoyak akibat penangan nya. Dia ketawa lagi bila, mata Croco terbeliak dan kepalanya di geleng² laju tatkala melihat pisau Cutter di tangan Rora. ketakutan!

"Kau ingat pisau ni? Sampai sekarang parut tu tak hilang lagi. Begitu jugak dengan parut di dalam hati aku!!!" Pekik Rora macam histeria. Sambil mendekatkan pisau berwarna biru itu ke leher Croco.

"Kenapa takut hahaha!! dulu masa aku meraung, menangis, merayu bagai dengan kau. Ada kau peduli!! Takde!! Kau terajang aku ada lah!!" Pada masa yang sama Rora menoreh paha Croco yang memakai jeans.

Tubuh Croco bergegar pabila pipinya pula menjadi mangsa hirisan Rora. Dia ingin berteriak namun, mulutnya sudah di tutup. Seluruh tubuhnya menggeletar rasa sakit pada paha dan pipinya membuat dia tidak bermaya.

"Hah! Apa kata kita main masak²? Emm.. aku nak masak apa ya? Hah, sosej! Tapi kat mana nak cari eh." Ujar Rora dengan mata membulat kemudian ketawa, tangan nya membuka zip seluar Croco.

Perbuatan nya itu, membuat Junior Croco berdiri tegak. Sempat Rora menyumpah seranah lelaki itu, cepat sangat nafsu serakah nya bertindakbalas. Jijik dia melihat sosej itu tapi, dia harus laksanakan juga rancangan yang sudah di set dalam minda nya.

"Sakit? Hah? Selama ni kau rasa sedap je kan! Hah sekarang rasakan! Feel it!! Enjoy this service!!"

Dengan beraninya Rora menoreh junior Croco yang sudah lunyai itu. Dia ketawa puas melihat tubuh lelaki itu menggeletar kesakitan pada alat sulitnya yang sudah mengeluarkan darah. Setakat hiris² halus je lelaki itu sudah lemah dan wajahnya sudah pucat lesi.

"Rora!! Kau kat mana? Keluar lah cepat! Polis dah nak serbu tempat ni?" Kata Ad dalam ketakutan.

Baru Rora tersedar daripada dendam dan amarah setelah mendengar suara Ad dari dalam handsfree yang terpasang pada telinganya. Dengan cepat dia membuka ikatan pada tangan dan kaki Croco. Zip seluar lelaki itu di tutup rapat dan dia membaringkan tubuh Croco yang sudah pengsan ke atas lantai. Sempat dia memeriksa nadi lelaki itu jika masih bernyawa. glad you still alive. Tak cukup lagi tu, apa yang aku buat dengan kau bangsat! Biar pihak polis aje yang bagi hukuman dengan kau!

Rantai emas, Cutter, pita pelekat, neck tie, tali pinggang serta sapu tangan yang dia gunakan di simpan ke dalam beg nya. Kesemua bekas jarinya harus di hapus kan sebelum pihak Polis menyerbu masuk ke tempat itu. Sebelum keluar sempat lagi Rora menendang perut Croco sekuat hati nya. Dia merapikan rambut dan memasang semula kaca matanya lalu, keluar daripada bilik itu seperti tiada apa² yang berlaku.

Sengaja dia menari mengikut manusia yang tersesat di situ, dan perlahan² dia menyusup keluar daripada sarang maksiat itu. Setibanya di pintu pagar Ladies Nite, dengan sekuat hati Rora berlari ke arah kereta hitam pekat yang jauh di parkingkan daripada club.

"Cepat² jom blah dari sini." Kata Rora tercungap².

Nafas lega di hembuskan pabila mereka sudah meninggalkan sarang maksiat itu. Rora membuka rambut palsunya bila lima buah kereta Polis sedang menuju ke arah tempat maksiat itu. Dia berbalas pelukan dengan Dewi, Kay, Nony dan Lucy yang sedang menangis mendakap tubuhnya. Ke empat² wanita itu tidak lekang dari menyebut perkataan terima kasih pada Rora kerana telah menyelamatkan dari terus melayan lelaki² yang bernafsukan binatang. Dia bersyukur rancangannya tidak gagal.

"Kakak tido kat sini malam ni ya, esok pagi Rora belikan tiket untuk hantar kakak semua balik ke pangkuan keluarga kakak."

Fany dan yang lain hanya mengangguk-anggukan kepala, bersetuju dengan cadangan Rora.

"Terima kasih Rora. Hanya tuhan saja yang dapat balas jasa adik pada kami." Kata Kay mewakili teman nya.

"Dah jangan nangis². Akak² semua pegi lah berehat kat atas yer." Arah Rora lembut sambil menyeka air mata Kay.

Tergejil mata Rora melihat jam pada gadgetnya sudah mencecah pukul 11 malam. Pasti ibunya sedang risau, dia cuak bila melihat 2O missed call daripada ibunya. dengan pantas dia menaip sms memberi tahu ibunya dia akan bermalam di rumah Fany. Mujur esok hari ahad, kelas mereka tiada, boleh lah mereka berehat.

"Thank god. We did it. girls. We did it!" Kata Fany sambil menghidangkan milo panas.

"Thanks girls, kalau bukan korang semua. Sampai sekarang sarang maksiat tu masih membangun." Rora memeluk tubuh rakan-rakan nya.

"Terus lingkup dah lepas ni." Jojo tertawa senang.

" Apa lagi jom kita celebrate. Yuhu!!!" Sorak Gia.

Dia tertawa gembira dengan karenah rakan² nya. Mug yang berisi milo panas dia lagakan bersama² group wonder girls nya lalu, di teguk. Belum berakhir lagi dendam itu, selagi Zulkarnain belum di temui. Wait for you turn Zulkarnain!!!





Sorry 4 the rubbish talking🙊

♡Tysm 4 votes♡

PENANGAN wanita !! Where stories live. Discover now