*10*

4.5K 190 2
                                    

^AMY^

Kai ištraukiau peilius greit juos išmečiau iš rankų ir pradėjau drebėt.Ne,ne,ne..Ne!Atsitraukiau per pora žingsnių ir mačiau,kai pro visus prasibrovė Zayn ir pažvelgė išsigandęs.Pažvelgiau į jį nuverktom ir išsigandusiom akim.

-Aš..A-aš ne-nea-norėė-jauu.-kūkčiodama tariau

-Amy.-jis tarė ir ištiesęs ranką pagriebė už mano liemens ir prisitraukė prie savęs

-jis tarė ir ištiesęs ranką pagriebė už mano liemens ir prisitraukė prie savęs

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Aš juos nužudžiau.-tyliai vis kartojau

-Klausyk.-Zy per nedidelį žingsnį atsitraukė ir pakėlė smakrą aukštyn-Tu išgelbėjai Eleanor gyvybe.Tu nekalta.-jis tarė žvelgdamas į mane

Aš tik linktelėjau,bet tada pajaučiau,kaip svaigsta galva.Įsikibau į Zayn ir kita ranką uždėjau ant galvos.

Tau viskas gerai?

-Ugh...-sumurmėjau,kaip vaizdas pradėjo suktis-Mano galva..

Paleidau Zayn ir atsijungiau.

**

Pabudau nuo šnabždesių aplink mane.Pramerkiau akis ir pamačiau Silvi bei Ele.

-Pagaliau!-sušuko Silvi

-Tu neįsivaizduoji kaip mes nerimavom.El sumurmėjo-Tu be sąmonės buvai sumautas šešias valandas.O dabar einam valgyt.

Atsistojau iš lovos ir pažvelgiau į savo aprangą.

-Kur mano drabužiai?-tariau ir jos nusijuokusios padavė treningus-Ačiū.

Apsirengus susišukavau ir visos trys nuėjom prie baro.

-Pala,pala.-tariau ir jos atsisuko-Kodėl tu su manim ar Ele?-tariau atsisukus į Silvi-Ir kaip man tave vadint?

-Na Silvija mano antras vardas arba slapyvardis,tad vadink mane Heile.-tarė-Ir šiaip aš antra iš čia esančių nusimanau apie mediciną.Tai kaip supratai,aš padėjau tau.-viską paaiškino,o aš tik linktelėjau

Stebėsiu tave Heile.Tada atsisėdom ant kėdžių ir Elė atnešė indelį pripiltą pieno ir dribsnių.

-Mirsiu.-kramtydama tariau ir jos nusijuokė

Pavalgę nužingsniavom ten kur visos merginos šoka bei staiposi prieš veidrodžius.Kai atsisėdom ant baltos sofos apsižvalgiau aplink salę ir tada sutikau dvi poras rudų akių žiūrint į mane.Greit nusisukau ir susimąsčiau.Jis mane sumušė,išprievartavo ir jam tai nė nerūpėjo,bet staiga jis ima elgtis kitaip.Taip lyg jis tai taisytų,lyg jis norėtų tai ištaisyt,lyg jis norėtų,kad aš tai pamirščiau.Ir tai mane trikdo.Kas blogiausiai,kad aš nejaučiu jam neapykantos.Aš nežinau ką jaučiu tai toks uraganas mano jausmuose ir dar tiek daug klausimų.Ką po velnių dirbo mano tėvai?Kaip šie žmonės sužinojo kur aš vyksiu?Kaip dabar gyvena mano tėtis?Kodėl kai mąstau apie tėvus į galvą lenda kvailos mintys,kad jie mane jiems pardavė?Kodėl būtent..

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now