2.15

1.9K 135 12
                                    

^Niall^

Mergina savo rudomis akimis stebi mane,tačiau jos akys ne tokios.Lucy tokia dar niekada nebuvo,juk aš ir ponia Malik ją užauginom.O dabar,dabar čia ta mergaitė,kai močiutė mirė.Tokia ji buvo ir tada.Tačiau dabar...

-Lucy...-tariau ir rankom suėmiau jos veidą-Atsimerk...

-Ką?-ji sutrikus norėjo išsilaisvint-Niall aš atsimerkus...

-Ne.-tariau griežtai-Tu neatsimerkus.Nuo močiutės mirties praėjo daug metų Lucy.

Ir mergina staigiai užsimerkė.

^Lucy^

Lėtai pramerkiau akis ir pamačiau Niall rankas ant savo skruostų.Jo akys lakstė mano veidu ir akyse atsispindėjo sumišimas.Lėtai patraukiau jo rankas ir apsisukau.Vaizdas mane dar labiau išgąsdino.Mama tyliai verkia tėčio glėbį,o jis mane stebi sutrikusiomis akimis.Luke greitai pačiupo peilį nuo žemės ir padėjo ant stalo.Zampa sau ramus stovi atsirėmęs į durų staktą.Ir su maža šypsenėle stebi mane.

-Kas čia buvo?-paklausiau tyliai-Ar aš kažką padariau?

-O dieve Lucy..-mama greitai suspaudė mane savo glėbį-Tu nė nenutuoki kaip aš bijojau...

-Ką aš padariau mama?-paklausiau išsigandus

-Viskas gerai mieloji...Nesijaudink.-tarė ir atsitraukė-Tau reikia pailsėt.Zampa nuve...

-Ne.-tariau staigiai ir visi sužiūro į mane susiraukę-Aš su juo niekur neisiu.Mane nuves Luke.-tariau ir priėjau Zampą-O tu nė nemėgink prie manęs artintis.Žinau,kad kažką slepi ir prisiekiu aš tai išsiaiškinsiu.

Greitai tariau,o paskutinius žodžius tariau taip,kad girdėtų tik jis.Ir  paėmus Luke ranką nusitempiau į viršų.Įžengus į savo kambarį priėjau lovą ir atsisėdau.Pakėliau akis į brolį kuris mane įdėmiai stebėjo.

-Kodėl nenorėjai,kad Zampa tave nuvestų į kambarį?-paklausė

-Nes man jis nepatinka.Jis elgiasi keistai,Luke.-tariau ir brolis susiraukė

-Lucy tu ir vėl nusišneki.-sumurmėjo-Gerai,pailsėk.

Atsistojo ir išėjo.Taip išeik.Atsiguliau ir susimąsčiau.Jie kažką slepia.Aš kažką padariau,nes viską ką pamenu tai tik kai kalbėjom su broliu ant palangės.Daugiau nieko...Nepamenu kas buvo paskui.Tėtis grįžo tačiau nieko gero nežada tai.Jei jis grįžo tai tik apšaukt visus ir po to dings su Luke ir Zampa.Man reikia kažką daryt.Tas vaikinas kažką rezga...Prisiekiu išsiaiškinsiu ką jis rezga ir įrodysiu,kad jis tik slepiasi už kaukės.

^Amy^

Stovėjau virtuvėj ir stebėjau Zayn.Kur jis suknistai buvo šią savaitę?Nejau jis turi kitą?O galbūt jis nebemyli manęs?Dėl dievo meilės.Jei jis nebemyli tai puiku,aš paleisiu jį.

-Tu turi kitą?-žodžiai tiesiog savaime išsprūdo iš mano lūpų

-Ką?Ne..-jis sutrikęs atsisuko į mane

-Tuomet kur buvai?-paklausiau

-Sandėliuose...Bandau gaut daugiau žmonių.-tarė

-Tuomet kodėl neatsiliepei?-pakreipiau galvą

-Neturėjau laiko.-tarė

-O atsakyt į suknistas žinutes tai pat neturėjai  laiko?!-jau sušukau

-Aš dirbu,kad mūsų šeima galėtų gyvent!-sušuko atgal

-Mūsų šeima,nėra mūsų šeima!-sušukau-Lucy kažkas darosi,tu ir Luke vis dingstat,o Zampa net nėra šeimos narys!

-Mes tik dirbam savo darbą!-sušuko

-Įtraukdamas sūnų nieko gero nepadarysi!-piktai sušukau

-Po velnių užsikišk!-jis taip piktai suriko,kad aš atsitraukiau

Jo tokio pikto aš jau nebepamenu.Tai buvo taip seniai...Tačiau aš labiausiai bijau,kad jis man trenks.

-Mūsų santuoka tuoj iširs...-sumurmėjau-O šeima jau įra...

-Ką?-jis sutrikęs pažvelgė į mane-Ką čia nusišneki Amy...Niekas neįra..

-Žinai Zayn...Man nusibodo.Nusibodo tai,kad tu visada būni šaltas,o kai ko nors nori jau meilikauji.Nusibodo tai,kad tavęs beveik nėra namuose.Nusibodo visi tie pykčiai.Nusibodo tai,kad aš daugiau nebejaučiu meilės.Meilės kuri buvo su mumis septyniolika metų.

-Ką tu nori tuo pasakyt?-suurzgė,tačiau jo akys rodė baimę.Tačiau nežinau kam.

-Aš noriu skirtis.

****

Tai ką merginos laukiu jūsų nuomonių :')))

Myl babes :*

-560

P.S.Žinau,kad trumpa,bet tiesiog taip susiklostė :/

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now