2.34

1.6K 123 4
                                    

^Lucy^

Pažvelgiau į Niall,o jis į mane.Paėmiau liemenėlę ir maikutę jas užsidėjau ir susitvarkiau šortus.Pakilau iš lovos ir priėjau prie lango ir pažvelgiau pro jį.Čia buvo daug žmonių.Labai daug.

-Eime.-tariau iš stalčiaus išsitraukdama ginklą ir užkišau už šortų

Niall atrakino duris ir praleido mane.Nusileidom žemyn,o čia buvo daug žmonių tai pat.Priėjau prie durų ir jas atidariau sutikdama tamsias akis.

-Cody?-pakėliau antakį ir pažvelgiau į kitus už jo

-Arba tiesiog Z.-tarė ir nebuvau per daug nustebinta

Nuo pat pradžių žinojau,kad jis nėra vienas iš mūsų,jis visada būdavo atsiskyręs ir jam niekada nerūpėjo mūsų gyvenimas.

-Smagu tave matyt.-šyptelėjau ir atsirėmiau į durų staktą-Ko atvykai?

-Tu buvai sakius nori susitikti su Z.-tarė kreiva šypsodamas

-Turėjau reikalų,o dabar viskas išspręsta.-gūžtelėjau pečiais

-Aš atsiprašau,tavęs neturėjau kišti.-tarė ir aš susiraukiau

-Kur kišti?-paklausiau

-Tu nežinai?-jis sutriko

-Nežinau ko?-susiraukiau

-Lucy...-išgirdau Niall balsą-Mane užpuolė trys mašinos.Du balti BMW ir juoda Audi.

Iš pradžių nesupratau jo žodžių iki kol prisiminiau kai mačiau tas mašinas.

-Tai tavo darbas?-pažvelgiau į Cody-Už ką?!

-Aš norėjau jį pašalint.-tarė nežiūrėdamas į mane

-Ar tu suknistai juokauji?!-sušukau-Tu kėsinaisi į man brangų žmogų!

-Aš negalėjau atiduot tai kas mano!-sušuko

-Tu čia nieko neturi!-sušukau-Per tave galėjo mirti ir jis ir aš!Ar tu bent galvojai apie pasėkmes!?

-Aš to nebuvau numatęs!Nenorėjau tavęs sužeisti!-sušuko

-Ir kodėl gi?!Visą laiką stengeisi man pakenkti!-garsiai tariau

-Po velnių,nes tu esi tik mano!-sušuko ir norėjo prieit,bet ištraukus pistoletą atrėmiau jam į krūtinę

Jo veidas persikreipė ir tapo išsigandęs.Visi už jo buvę žmonės nutaikė savo ginklus į mane.

-Nuleisk ginklą,Lucy...-lėtai ištarė Cody

-Manai nepajėgčiau paspaust gaiduko?-pašaipiai paklausiau

-Tu juk nenori teptis rankų krauju.-tarė

-Tu man nekliūtis jų susitept.Manau tavo mirtis pagerintų daug kam gyvenimą.-sušnypščiau

-Prašau nuleisk ginklą.-lėtai tarė

Atsidusau ir nuleidau.Atsitraukiau nuo jo per žingsnį.

-Galit keliaut..-sumurmėjau

-Aš be tavęs niekur neisiu.-sugriežė dantim Cody

-Ji nėra tavo.-išgirdau piktą Niall balsą

-Manau tau ji mažiausiai rūpi.-nusišaipė ir nė nesuragavau,kaip Cody gulėjo ant žemės.

-Prikąsk liežuvį.-suurzgė ir spyrė jam į pilvą

-Manai ji bus tavo?Ši mergytė nusipelno geresnio.-tarė su skausmu balse

-Tuomet ji nebūtų su manim.-išsišiepė ir Cody pažvelgė į mane

Aš priėjau prie Niall ir uždėjau ranką jam ant peties.

-Tu dar atsiimsi Cody.-tariau-Niall nustok.

Su Niall pasitraukėm ir aš jau ketinau uždaryt duris,bet sutrukdė gerai pažįstama mergina.

-Tu tapai kekše Lucy..-tarė Madison

-Aš bent nelakstau paskui pinigus.-nusišypsojau 

-Pinigai man nerūpi!-sucypė

-Tai ko valkiojaisi su Mark?-pakėliau antakį ir Cody pažvelgė į ją

-Su Mark?-jis suurzgė

-O kažkas nežinojo.-nusijuokiau-Taigi Madison,gyvent pabodo?

-Tu suknistai atsiimsi.-sušnypštė ir išsitraukė ginklą-Paskutiniai žodžiai?

Tačiau aš ir pati atstačiau ginklą ties ja.Jei jau mirsiu aš,tai ji gyva tikrai neliks.

-Merginos!-sušuko Niall su Cody-Nuleiskit ginklus!

Mes su ja buvom vieno ūgio dėl ko nesijaudinu.Ji buvo atstačius man ginklą į krūtinę,o aš savo tai pat.Žinau,kad jai ji šaus aš tai pat šausiu.Žinau,kaip visi dabar stebi mus bet man dabar rūpi tik kaip pašalint ją.

-Tu tikrai buvai mano draugė.-atsiduso

-Ne,nebuvau.-suprunkščiau-Draugės nepalieka dėl pinigų.

-Pinigai visada svarbiau.-šyptelėjo

-Kartais jie nebūna tokie svarbūs-pamąsčiau apie Malios brolį ir ją-Kartais žmogui svarbiau šeima,giminės,draugai.

-Ką tu nori tuo pasakyt?-ji pakreipė galvą

-Tai,kad tu niekada tokia nebūsi.-tariau-Mes bendravom ilgiau nei metus Madison,o aš susipažinau su mergina kurią pažįstu trumpą laiką.Jauti skirtumą?

-Turėjau tam priežastį susipykt su tavim.-pavartė akis

-Pinigus vogt tai pat?-suurzgiau ir tvirčiau suėmiau ginklą

Ji tylėjo.Mergina uždėjo ranką ant gaiduko.

-Tikrai mane nušausi?-paklausiau su pašaipa

-Turiu panaikint tai kas maišo.-sušnypštė

-O kaip reaguotų tavo mama?-pakėliau antakį-Ar ji žino kokia tu?

-Nekišk čia jos!-sušuko

-Nes mano mama apie mane žino viską!-atšaukiau-Buvai nuostabus žmogus!Visada tau pavydėjau,nes žinojau,kad esi graži!Visą laiką gaudavai vaikinų dėmesį,o aš buvau tau už nugaros!Tu niekada manęs nepastebėjai ir nevertinai,nes buvau akla!

-Tu buvai man brangi Lucy!-ji sušuko-Bet Mark man buvo svarbesnis!Jis buvo tai ką aš mylėjau,o tu tai atėmei iš manęs!Tu atėmei tai ką aš mylėjau!

-Jis tavęs nemylėjo!-sušukau-Jis tavim naudojosi nes tu graži!Jam nereikia merginos jam tik reikia lėlės kuria sutikai pabūti!O galėjai gyvent ir geriau!Galėjai turėt viską!Gražų vaikiną,kuris rūpinsis tavim ir mylės!

-Niall tikrai toks nėra..-ji nusijuokė

-Ne jis ne toks.-tariau-Jis gal ir vyresnis,bet duodu galvą nukirst,kad varvini seilę jį stebėdama.Jis rūpinasi manim jau aštuoniolika metų Madison.Manau pažįstu jį pakankamai.

Mergina susiraukė,nes neturėjo ką atsakyt.Aš nuleidau ginklą ir papurčiau galvą.

-Galbūt ir noriu,kad mirtum,bet tu turi mamą ir tėtį.-tariau-Jiems tavęs reikės.

Tačiau ji ginklo nenuleido.Ji jį suėmė abiem rankom ir stebėjo mano kiek vieną judesį.

-Tu visada buvai brangesnė.-tarė su ašarom-Jie visi norėjo tik tavęs.

-Ką?-buvau sutrikus

-Mark norėjo tavęs!-sušuko-Kai sutikau Cody maniau viskas bus gerai!Maniau kad mane brangins!Bet ne!Jam tai pat reikėjo tavęs!

Jos skruostu ritosi ašaros ir aš vis dar buvau sutrikus,kam aš buvau reikalinga Mark?

-Tačiau daugiau taip nebus.-suurzgė-Daugiau tavęs nebebus.

Ir tada pasigirdo du šūviai...

*****

Laukiu jūsų nuomonių!!! ;')))

-890

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now