*25*

2.7K 163 14
                                    

****AMY****

Dylan nieko nesakęs priėjo prie manęs ir apkabino.Dieve,kaip aš jo pasiilgau..

-Žinai,aš dabar noriu taip tau užvošt,kad tu neatsikeltum likusią dieną.-jis suniurzgėjo spausdamas mane savo glėbį-Kodėl mums nepranešei,kad išvyksti Amy?-jis paklausė atsitraukęs

-Gal todėl,kad tai buvo nepalnuota..-numykiau,o Dy tik nusijuokė

-Taigi jūs pažįstami..-išgirdau Perrie balsą,o kai į ją atsisukau jos veidas nebuvo labai patenkintas

-Mes augom vienoj smėlio dėžėj..-tarė Dy ir aš nusijuokiau

-Ha ha..Bijai pasakyt kas vyko toliau,a?-paklausiau ir stuktelėjau jam iš alkūnės,o jis pavaidino,kad skauda

-Amy...Tu daug nutyli..-numykė Liam

-Einam papasakosim..-jau sukausi eit,bet prisiminiau-Ai va..Zayn čia Dylan,Dylan čia Zayn mano vaikų tėvas,Ela čia Dylan,Dylan čia Ela Louis mergiotė,Ele čia Dylan,Dylan čia Elė ji dabar laisva,Louis čia Dylan,Dylan čia Louis Elos berniokas,Liam čia Dylan,Dylan čia Liam mano brolis,Harry čia Dylan,Dylan čia Harry manau jis gėjus,Niall čia Dylan,Dylan čia Niall manau jis ir gėjus bet pridengia su savo netikra mergina,Dani čia Dylan,Dylan čia Dani Liam būsima žmona..-įkvėpiau oro-Kai užknisa pristatinėt žmones..

Visi nusijuokė ir patraukėm link svetainės ten susėdę Liam prabilo pirmas.

-Na mes tavo vardą jau tikrai gerai įsiminsim.-nusijuokė Liam-O dabar pasakokit,ko mes dar nežinom.

-Tai va..Aš pasakoju,o tu pratęsi.-tariau-Tai va..Kai buvo gal koki šeši metai mano mama nusprendė aplankyt vaikų parką ir kai ten nuėjom nebuvo jokio laisvo suoliuko,tad prisėdom prie gražios moters tai yra Dylan mamos.Aš atsistojau ir bėgau pažaist su vaikais,bet mane tik išjuokė.Du berniukai kurie buvo vyresni už mane pradėjo mane stumdyt ir aš parkritau..

***Seniai seniai..***

-Baikit!-surikau ant juodaplaukio ir blondino

-Tylėk mažvaike,ba tuo užtildysim..-nusijuokė juodukas

-Troy...Atsikabink nuo jos...Karlo nenorėk kad tavo mama sužinotų ką tu išsidirbinėji..-išgirdau piktą berniuko balsą.Pakėlus galvą pamačiau berniuką kuris padėjo man atsistot-Viskas gerai?-jis paklausė o aš tik linktelėjau-Aš Dylan,o tu?

-Amy..-tyliai numykiau ir nusišypsojau 

-Tu labai graži Amy..-jis tarė ir aš paraudau..Tu ir gražus Dylan..

*************

-Nu...Kas toliau?-paklausė susidomėjus Pezz

-Kai man buvo septyniolika..

***Prieš beveik du metus***

-Mama aš einu pasivaikščiot!-sušukau ir išėjau iš namų

Dylan kur tu esi?Pradėjau nuo parko,tačiau jo ten nebuvo.Tada ėjau į prekybos centrą,tačiau jo ten ir nebuvo.Vakarėlis šiandien nevyksta,tai kur tu po velnių.Tada prisiminiau,man Loren pasakojo apie lenktynes.Greit patraukiau užmiesčio link.Po maždaug penkiolikos minučių buvau vietoj.Apsižvalgiau aplink ir pastebėjau juodą BMW.Greit prasiveržiau į priekį,tačiau nesuspėjau ir juoda BMW dideliu greičiu pradėjo lėkt trasa.Aš visas lenktynes praleidau užsisukus,kai išgirdau variklių gesinimus atsisukau ir supratau,kad Dy laimėjo.

Jis pasisuko į mano pusę ir pamatęs mane išsigando bet ir pyko.Taip taip..Aš esu lenktynėse.Mokyklos pašaipų objektas lenktynės.

-Ką tu po velnių čia veiki?-jo tonas išdavė,kad jis nėra labai patenkintas

-O tu ką čia veiki?Mes buvom susitarę Dy..-mes buvom susitarę,kad jis daugiau nelenktyniaus.Jis man pažadėjo.

-Amy..Man reikia to..-jis priėjo prie manęs labai arti ir aš turiu omenį labai-Klausyk princese aš nenoriu tavęs prarast supranti?-jis švelniai perbrau

***********

-Gerai gana..Jei nenori,kad aš jam dantis išmuščiau nustok..-tarė Zayn-Dabar žinau kodėl tau patinka princesė..-jis surzgė,atsistojo ir išėjo

Pažvelgiau į Perrie tačiau ją buvo lyg ir sudominę.

-Klausyk..-ji pradėjo-Aš nepykstu nė ant vieno iš jūsų.Tai buvo seniai.Aš su Zy ir buvau ir mes išsiskyrėm tik man įdomu,kaip išsiskyrėt jūs.

-Jei atvirai Pezz..Tada kai aš papuoliau čia.Mes su juo oficialiai neišsiskyrę.-sumurmėjau ir ji išpūtė akis-Klausyk Dy...Tu esi geras draugas bet tu nebūsi man daugiau nei juo.Aš turiu vaikus ir turiu pavyduolį vaikiną.-visi sukikeno-Klausyk..Linkiu tau laimės ir viso ko geriausiai su Pezz tik žinok,kad jei ją įskaudinsi tu nebūsi gyvas...Aišku??-jis tik palinkčiojo galva-O dabar einu pas pavyduolį..

Išėjus į lauką pamačiau Zy rūkantį atsirėmus į sieną..Jis pyksta..Jis tikrai pyksta...

-Aš nenorėjau,kad tu supyktum.-tariau priėjus arčiau jo.O jis pažvelgė į mane.

-Koks skirtumas Amy...Tai buvo seniai.-jis sumurmėjo ir numetė surūkytą cigaretę bei ją sutrypė

-Bet tu pyksti..-tariau ir mačiau,kaip jis įsitempia

-Aš ne kad pykstu..Aš nežinau..Tai tiesiog erzina ir viduje ir išorėj.Žinojimas,kad jis tave vadino princese.Žinojimas,kad jis pirmas buvo su tavim.Žinojimas,kad jis dabar visada bus šalia tavęs žudo.Aš noriu,kad tu būtum tik mano ir daugiau niekeno.Aš nenoriu tavęs paleist.Aš noriu tave laikyt.Būt kada tau to reikia..

-Dy buvo praeityje Zayn.Dabar yra dabartis.Dabar esi tu.-tariau ir priėjus prie jo savo rankom suėmiau jo veidą ir pažvelgiau į jo karamelines akis-Zayn aš nepavydžiu,kad tu bendrauji su savo buvusiom.Man tai nerūpi.Man rūpi tu ir mūsų vaikai.-pasilenkiau ir suliečiau mūsų lūpas

Zayn iš kart atsakė ir prirėmė prie mūrinės namo sienos.Jo viena ranka buvo įremta į sieną šalia manęs,o kita laikė mano skruostą.Jis lėtai atšlijo nuo manęs ir pažvelgė tiesiai į akis.

-Prisiekiu Amy..Jei bent vienas suskis lys prie tavęs tu pamatysi jo galvą prie savo durų.Ir man nesvarbu kas jis būtų.Draugas ar priešas tu esi tik mano,o aš nesidalinu tas kas mano.-jis surzgė,o aš sukikenau-Kas?-jis buvo toks sutrikęs tačiau mane tai tik dar labiau linksmino

-Zayn..Žinai kas tai per jausmas?-paklausiau ir suėmiau jo veidą,o jis tik papurtė galvą.Aš  išsišiepiau ir pasilenkiau arčiau jo kad mano lūpos būtų prie jo ausies ir tyliai sušnibždėjau-Tai pavydas.

********





-900

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now