^Lucy^
Paleidau merginą ir atsitraukiau.
-Jis niekada nežiūrės į tave,kaip į merginą.-ji tarė-Jis temato naivią mergaitę.Esi graži Lucy,bet nesi protinga.
Giliai įkvėpiau,kad nenušaučiau jos.
-Tavo nuomonė man mažiausiai rūpi.-iškošiau pro sukąstus dantis
-Jis nemylės tavęs.-ji vis kalbėjo
-Už.Si.Čiaupk.-tariau ir vis dar giliai kvėpavau
-Galbūt jis dabar su kita.-tarė-Paviždžiui su tavo mama.
-Niekada.-greitai atsiradau prie jos-Niekada netark tokių žodžių.
-Arba kas?-ji šaiposi
-Klarisa.-pradėjau-Ar tau niekur negirdėta pavardė Malik?-pažvelgiau į ją-Ar niekad negirdėjai kokius nusikaltimus jie buvo padarę?-suėmiau jos smakrą ir suspaudžiau-Ar niekad negirdėjai apie 'pažaiskime katę ir pelę' Malik stilium?-pakėliau antakį-Nesu jau tokia silpna.Esu apmokyta ir žinok vieną,apie mus.-apvedžiau pirštu aplink-Apie mūsų šeimą.-suurzgiau-Gerai arba nieko.
-Man skauda.-sušnibždėjo
-Man ir.-tariau ir paleidau-Nenoriu tavęs čia daugiau matyt.Niekada.
Apsisukau ir dingau iš ten.Kodėl aš tokia rami?Aš jos nesumušiau...Ačiū dievui susivaldžiau.
-Einam.-iš nežinia kur atsiradus Malia nusitempė mane į mano kambarį-Niall pakvietė filmų vakarui.
-Aha.-tariau-Kaip pasimatymas?
-Puikus!-sukrykštė-Jau suplanuotas ir antras!
-Kur šį kart?-pakėliau antakį-Pas mus rūsį ar galiniam kieme?
-Tu be nuotaikos.-ji sumurmėjo-Nieko,šiandien filmų vakaras bus linksma.
Oho kaip linksma...Sėdžiu lovoj.Viena.Ir žiūriu filmą.Siaubo,bet mano pyktis didelis,todėl žmonių žudymas manęs negąsdina.
-Mes čia.-pro duris įlėkė Malia ir visi kiti
-Labai įdomus vakaras!-sušukau sarkastiškai-Baigiau visus filmus,tad gero jums vakaro!
Ir išėjau iš kambario.Leidausi laiptais žemyn,bet kojoms susipainiojus parkritau.Šiandien man nesiseka.Šiandien ne mano diena.Pakilau iš vietos ir nuėjus į svetainę radau ant sofos išsidrėbusį Louis.
Atsiguliau ant kitos sofos.Jis buvo užsnūdęs tad manęs negirdėjo.Perjungiau kanalą ir jis pramerkė akis.
-Lucy,ką tu čia veiki?-pasitrynė akis ir susiraukė-Taigi šiandien filmų vakaras.
-Na man jau jis baigtas.-sumurmėjau-Man nesiseka Louis...
-Ką?-jis atsisėdo-Kodėl?
-Klarisa buvo teisi,esu naivi mergaitė.-tyliai tariau-Pasitikiu visais ir visada.
-Lucy tu nesi naivi.-jis tarė-Tu esi reta mergina.
-Kodėl tu čia?-pakeičiau temą
-Susipykau su Eleanor.-sumurmėjo
-Kas buvo?-pakilau iš vietos ir atsisėdau šalia
-Ar aš prastas tėtis?-jis pažvelgė į mane pakreipęs galvą
-Tu geras tėtis.-tariau-Esi labai geras ir jei ji dėl šito tuomet ji tikrai daug praleidžia.-šyptelėjau-Aš nuo mažens pamenu koks buvai tėtis.-tariau prisiminus-Buvai nuostabus,Louis ir esi toks.Esi nuostabus draugas.
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*