^Amy^
Jau trečia diena kai mes esam kažkur...Nieko nesutikom iš savų.Priešų vis daugiau,užpuolimų tai pat.Kojos jau baigia išgyt,bet tai nieko nepakeis.Mums mažėja kulkų.Pety manau išprotės.Ji be Zack tas pats kas aš be Zayn ..
-Noriu valgyt.-sumurmėjo mergina
-Aš noriu miego.-sumurmėjau
-O aš noriu savo šiltos lovos.-tarė ir atsisuko į mane
-Aš noriu El gaminto maisto.-sudejavau ir kritau į žolę
-Labiausiai tai noriu gero sekso.-tarė ir aš išsižiojau-Nagi Amy tu man esi draugė,o ne teta.
Vis dar sėdėjau nustebus.Galbūt ir gerai,kad ji čia...
-Na drauge...-tariau-Man jūsų lovos reikalai mažiausiai rūpi,nes turiu ir savuosius.
Ji nusijuokė.
-Kiek mums dar likę?-paklausiau
-Penki...-tarė
-Na iki kitos degalinės apie penkiasdešimt kilometrų.-sumurmėjau-Arba judam,arba miegam.
-Galbūt einam?-ji su savim kalba...Gerai...-Aha einam.Ryte pamiegosim.Naktį keliaut geriau.
-Puiku.-tariau ir pakilau nuo žolės
Nežinau,kaip kiti,bet nuojauta sako,kad jie netoli.Mes nuėjom tik trisdešimt kilometrų,o turim eit du šimtus.Taigi liko dar šimtas septyniasdešimt.Reikės nevalgysiu,reikės ir negersiu,bet savo tikslą pasieksiu.Privalau nuvykt į Kaliforniją,nes tik ten rasiu juos...
^Lucy^
Stoviu oro uoste ir kas keisčiausia jis tuščias.Iš lėktuvo išlipo tik apie dvidešimt žmonių.Lėktuvas buvo tuščias...Kas per velnias?
Paėmus lagaminą pradėjau eit link išėjimo.Tik išėjau į mane atsitrenkė kažkoks vaikinas.
-Nick greičiau!-sušuko kitas ir atsisuko-Kas per...
Vaikinas pakilo nuo manęs ir pažvelgė tiesiai į akis.Išgirdau policijos sirenas ir jie greitai dingo.Pakilau iš vietos ir visai netrukus čia atsirado pareigūnai.
-Panele ar matėt šiuos vaikinus?-atkišo nuotraukas su tais vaikinais
-Am..Taip.-tariau-Jie nubėgo ten.
Parodžiau į pastatą už policijos pareigūnų.
-Ačiū.-tarė ir nubėgo
Pasiėmiau lagaminą ir pradėjau eit link kažkur.
-Ačiū.-iššoko tas vaikinas kurio manau vardas Nick
-Prašau.-šyptelėjau ir šalia jo išdygo kitas vaikinas
-Kodėl mums padėjai?-palenkė galvą
-Na mano brolis ir toks būdavo...-tariau-Žinau,kad nevogėt.
-Iš kur?-paklausė Nick
-Na...Jūs nieko neturit.-parodžiau į rankas-Nebent tai buvo ledų porcija kurią pavogėt iš policijos pareigūnų.
Jie abu nusijuokė ir pradėjo eit šalia.
-Aš Nick,o čia Carl.-tarė
-Lucy.-tariau
-Iš kur tu?-pakėlė antakį Carl
-Iš Bradford'o-sumurmėjau
-Į kelintą klasę eisi?-dabar paklausė Nick
-Na mokyklą aš baigus,o dabar stot nestosiu.-tariau
-O.-teištarė-Eime pas mus,nes kaip matau neturi kur eit.
YOU ARE READING
Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma)
Fanfiction*Tik pasakos baigiasi"gyveno ilgai ir laimingai".*