*23*

3.2K 178 3
                                    

***AMY***

Zayn lėtai atitraukė lūpas,o aš stovėjau kaip stovėjus.Mano mintyse didelis mišinys ir nesusigaudau.Ką tai reiškia?Po velnių..

-Zayn?-aš bijau..

Bijau kad jis supyks.Jis pažvelgė į mane.

-Ką tai reiškia?

-Tai reiškia..-jis savo rankom suėmė mano veidą-Tai reiškia,kad nuo šiol tu mano,princese.

*****Po savaitės*****

Sėdžiu šalia vaikų kurie dabar paguldyti pas mane lovoje ir jie miega kaip užmušti.Jie turi savo dienotvarkę.Keliasi devintą ryte ir nemiega iki pietų.Tada juos pamaitinu ir vėl miega.Tai tikrai į gerą.Eleanor ir Perrie vis nenuleidžia akių nuo manęs ir nežinau ar tai gerai ar ne.Louis su Eva (jo naujoji 'panelė') gyvena tai pat čia,Dani namuose.Niall pagaliau susirado draugę kuri man nepatinka,bet bent susirado.Harry sakė,kad jis ims maniške kaip užaugs ir tik po to suprato ką pasakė ir mes pradėjom nežmogiškai juoktis.Liam išsiskyrė su Wali labai taikiai.Wali jaučia jausmus Luke nors jo ir nebėra.Liam gyvena tai pat čia,o Wali išvyko į Kaliforniją.

Lyg ir visi laimingi.Staiga išgirdau apačioje daug balsų.Atsistojau paėmiau šiukšles ir nusileidau į apačią.Išėjau į lauką ir išmečiau šiukšles,tada grįžau į vidų ir užlipau į viršų.Nužingsniavau į savo kambarį ir atidarius pamačiau Eva karpančią mano sukneles.

-Kas tau darosi?!-surikau ir ji net pašoko

Į mūsų kambarį susibūrė visi čia gyvenantys.

-Liam,išnešk vaikus.Dabar!-kai jis išvedė vaikus visi nė neketino kištis nes žino kad bus tik blogiau

-Man nieko,o kas tau?-ji paklausė

-Tai sakai nieko..-priėjau prie jos ir pačiupau už jos rankos bei užsukau į kitą pusę,o ji suklykė-Tai sakai nieko...O kas į tai kad knaisiojiesi po kitų daiktus,o tuo labiau juos ir karpai?-surzgiau

-Paleisk mane tu..Narkomane...-ir tada aš atleidau jos rankas ir pažvelgiau į ją su tokia panieka-Ha.Matai.Žinau daugiau nei tavo draugai.

-Tu esi kalė Eva.Tave pakenčiu tik dėl to,kad esi mano draugų geriausia draugė.Tu nė nenutuoki,kaip norėčiau trenkt tau į tavo špakliaus pilną snukį.-surzgiau ir jaučiau kaip mano raumenys įsitempia

Aš sukaupus tokį pyktį kad jaučiu ant jos tuoj patrūksiu.

-Aš bent narkotikų nevartoju.-tarė ir suvaidino kad tuoj vems-Tu esi šlykšti Amy.Ne vien tuo,kad vartoji,bet tu esi stora ir negraži.Ar tu nors kartą matei save veidrodį?-ji paklausė vaidindama užjaučiančią

-Pirma aš nesu špakliaus auka kaip tu.Antra aš nesiskundžiu tuo,kad esu stora,nes aš pagimdžiau du vaikus ir tai yra normalu.Ir trečia aš niekada nevartojau tavo tų "narkotikų".-išspjoviau žodžius

-Ah tikrai?-ji išsišiepė velnio šypsena ir priėjus prie komodos kur sudėti Zayn daiktai ištraukė kažkokį maišelį su baltais milteliais-O kaip paaiškinsi šitai?

-Kas per?-priėjau prie jos ir atėmiau miltelius

Tada priėjau prie komodos ir pažvelgiau vidun.Ginklai,prezervatyvai..Rankomis juos visus mėčiau iš stalčiau tada pamačiau švirkštus,daug tablečių ir maišą pinigų.Staigiai atsitraukiau nuo komodos taip paleisdama stalčių kuris iškrito su viskuo.Po visą kambarį pabiro daug adatų.

Mano veidu jau sruvo ašaros ir tada pamačiau kaip supypsi telefonas.Paėmiau jį į rankas.

NEŽINOMAS:Tai ką..Zayn nepasakė apie lažybas?Įdomu...

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Where stories live. Discover now