2.35

1.7K 121 7
                                    

^Lucy^

Paėjau pora žingsnių atgal ir rankas uždėjau ant dešinio šono.Pažvelgiau į Madison ir teišgirdau savo vardą..

-Lucy!!

^Malia^

Nuleidau ginklą kai merginos sukrito.Cody su Niall prišoko prie jų,o aš išmečiau ginklą iš rankų.

-Malia...-išgirdau Luke balsą

-Aš ją nužudžiau.-tyliai tariau

^Niall^

Prišokau prie princesės kuriai labai kraujavo dešinys šonas.Ne,ne nemirk Lucy.Pakėliau merginą ant rankų ir nekreipdamas dėmesio į gulinčią Madison išėjau pro duris ir paguldžiau merginą į mašiną.

-Aš vykstu.-tarė Amy kuri tikrai laikėsi

Įsėdau į mašiną ir užvedęs išvažiavau.Jai ji mirs,mirsiu ir aš.

^Zayn^

Cody paėmė negyvą Madison kūną ir išnešė lauk.Atsisukau į Malia kuri sėdėjo atsirėmus į sieną ir stebėjo pistoletą su kuriuo neseniai nušovė Madison.

-Malia..-prakalbau ir mergina pakėlė nuverktas akis-Tu pasielgei teisingai.

-Ne!-ji sušuko-Ji pašovė Lucy!

-Bet jai ne tu Lucy būtų buvę tas pats kas ir Madison.-tariau-Tu esi taikli ir tai yra svarbiausia.Dabar vykime į ligoninę ir tikėkimės geriausio.

Jau sukausi eit..

-Malik.-tarė Styven-Ką daryt mums?

-Pasiųsk pora vyrų kad stebėtų ligoninę,o kiti tegul lieka čia.-tariau-Tik nevykit pro greitkelį.

Išėjom iš namų ir susėdę į mašiną pradėjom važiuot link ligoninės.Mano princesė nemirs.Tik ne tada kai ji tiek iškentė.Pastebėjau didelį eismą.Mašinos arba degė arba jos jau buvo sprogusios.Išlipau iš mašinos ir pažvelgiau į didelę sieną.Ji trūksta.Ką?Šalia manęs atsirado vaikinai.

-Kas vyksta?-paklausė Styles

-Siena trūksta.-tariau-Reiškiasi,kad nedaug trūksta.

-Ką darysim?-paklausė Payne sukryžiavęs rankas po krūtine

-Tai ką planavom..-išsišiepiau-Mes ją susprogdinsim.

^Amy^

Tik įvažiavom į ligoninę pasigailėjau.Ji visa degė.

-Kas vyksta?-išsigandus pažvelgiau į Niall

-Nė nenutuokiu.-tarė-Mes turim ją išgelbėt!

-Vyk pas Džemis..-tyliai tariau-Jis daktaras.

Niall greitai pasuko vairą ir kiek galėdamas greičiau pradėjo važiuot.Pasisukau į princesę kuri jau buvo išbalus.Atsisegiau diržą ir persėdau į galą.Iš po sodynės ištraukiau vaistinėlę ir atidarius paėmiau kuo daugiau bintų ir juos betkaip išvyniojus prispaudžiau jai prie žaizdos.Niall greitai įsukęs į Džemio kiemą sustabdė mašiną ir iš jos iššokęs atidarė galines dureles paėmė princesę ir iškėlęs greitu žingsniu priėjo duris ir su koja pabaladojo.Jas atidarė jauna mergina tik su vyriškais marškiniais.

-Taip?-ji paklausė nužvelgdama Niall

-Mes pas Džemį.-tarė Niall-Traukis.

Ir pastūmęs šitą kalę prasiveržė ir nuėjo į jo kabinetą.

^Niall^

Įsiveržiau į vaikino kabinetą ir numetęs viską nuo jo stalo paguldžiau mažutę.

Dead(Z.M)4 Sezonai(tvarkoma) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin